Musespil til begyndere
Fra : moltov
Vist : 1072 gange
50 point
Dato : 05-08-03 08:38

Hej Alle

Er der nogen der kender til spil, som helt nybegyndere kan spille? (Det skal være noget, som de kan træne deres musebevægelse på) Win3.11 havde et sk... godt program, hvor man lærte at maksimere etc. Hvor finder jeg evt. det?^

Og det skal selvfølgelig helst være gratis...(7 -kabalen /mineryder og alt det der kender jeg godt)

Moltov

Accepteret svar
Fra : hedefelt

Modtaget 60 point
Dato : 05-08-03 08:52

Prøv at gå til
http://gamebird.dk/
Der ligger en hel del gamle spil, som evt kan bruges til formålet.

Min gamle bedstefar, overtog min gamle win 95 maskine da jeg skiftede, han er helt tosset med at prøve de mange forskellige ting af - til trods for at musen ikke er til at styre - han træner det dog ved at spille skak.

Michael

Fra : emesen

Dato : 05-08-03 08:54

Prøv at besøge denne site:
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/
Der ligger nogle små spil du kan hente.
Emesen.

Fra : Boozer

Dato : 07-08-03 16:10

På Miniclips hjemmeside er der en masse små spil, hvoraf nogle kan bruges til din træning http://www.miniclip.com/Homepage.htm
bla. mice party, war on terrorism, trapshoot og mange andre

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 25-08-03 12:58

Tak for svaret hedefelt.

Jeg ville gerne give alle point (Deles om dem), men det kan vist ikke lade sig gøre. Derfor tog jeg den første der har svaret på mit spørgsmål.

Moltov

Du har følgende muligheder