Manual til VW søges
Fra : mig-selv
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 10-12-14 20:52

Polo 1,4 1997 3 eller 5 dørs, er lige meget, bare den ikke er på ? Russisk.

Fra : Mosebaek

Dato : 10-12-14 21:15

Køsters boghandel i Randers,har utroligt meget der omhandler biler.
http://www.kosters.dk/Catalogue

Af tyske,søg på "Jetzt helfe ich mir selbst" og "So wirds gemacht".

M.

Fra : vith

Dato : 10-12-14 21:21

Biltema har den også

Fra : mig-selv

Dato : 10-12-14 22:00

Skulle måske have skrevet GRATIS

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-14 22:35
Fra : katekismus

Dato : 10-12-14 22:38
Fra : vith

Dato : 10-12-14 22:47

Er det hele bogen eller er det noget specifikt, du søger?

Jeg har en Polo-kender ved siden af mig

Fra : mig-selv

Dato : 10-12-14 23:07

katekismus

Citat
Not Found
The requested URL /user-manual,VOLKSWAGEN,POLO,2297418.pdf was not found on this server.

Citat
Er det hele bogen eller er det noget specifikt, du søger?

Kun? 2 ting# 1
Kan ikke få benzin låget åbnet (ikke dækslet)- nøglen passer og kan låse op/og i, men når jeg låser dækslet op sker der intet.. bortset fra at jeg kan dreje låget frem og tilbage = sikkert en meget stor hemmelighed..

# 2
Hvor FA___ er fjernlyset..

Fra : mig-selv

Dato : 10-12-14 23:09

Det var nu også rimeligt vigtigt at vide - ELLER.

Fra : mig-selv

Dato : 10-12-14 23:13

Dæksel og låg? meningen er vist go-nok

Fra : vith

Dato : 10-12-14 23:13

#1 Den er svær ...... prøv at holde på tankdækslet mens du drejer nøglen.

#2 Der sidder en lyskontakt til venstre for rattet på instrumentbrættet - den drejer du over til kort lys og så blænder du op og ned for det lange lys ved at trække blinkerarmen tilbage.

Hjalp det lidt?

Fra : Mosebaek

Dato : 10-12-14 23:40

Citat
Hvor FA___ er fjernlyset..

På forenden af bilen. Baglygter sidder som regel bagpå,derfor kaldes de baglygter.

Hjulene sidder som regel nederst på bilen.(De fire runde dimser) Men det modsatte kan også forekomme. Ikke mindst efter en god julefrokost.

Citat

Fra : mig-selv

Dato : 10-12-14 23:55

Citat
På forenden af bilen.

OK - spy-fluerne flyver også hjemme hos mig, men kan ikke se hvor de skulle komme fra..

Citat
#1 Den er svær ...... prøv at holde på tankdækslet mens du drejer nøglen.

Er afprøvet, af vil det altså ikke.
Kan låse/åbne det (så går det hak, låser)- men heller ikke mere

Citat
#2 Der sidder en lyskontakt til venstre for rattet på instrumentbrættet - den drejer du over til kort lys og så blænder du op og ned for det lange lys ved at trække blinkerarmen tilbage.

Hvem havde opfundet en dreje-pind = bliver afprøvet ved lejlighed...

Og hvem siger at dét skal være nemt.

Fra : vith

Dato : 11-12-14 00:04

Dækslet må ikke dreje, når du drejer nøglen, så det skal du holde fast på. Prøv i begge positioner. Men det kan jo også være, at den er gået i stykker

Håber du finder en løsning. Det hjælper jo ikke meget at kunne finde fjernlyset, hvis du ikke kan fylde benzin på

Fra : katekismus

Dato : 11-12-14 00:51
Fra : mig-selv

Dato : 12-12-14 18:36

Fandt løsningen, troede ikke der var gevind på tanklåg - men så blev jeg så klog, den skulle dog drejes hele 4 gange..
https://www.youtube.com/watch?v=xJn7JA9xERs

Lyset på kontakten var sat forkert på = den skulle over i 3´die position
http://spic.dk/index.php?view=4631418405474
Og så virkede det bare:
http://spic.dk/index.php?view=8861418405502

Fra : mig-selv

Dato : 12-12-14 18:44

Citat
Prøver med et andet link
http://www.repairservicemanuals.com/Volkswagen/Polo/1997/

Kan ikke hente den, men du får point for forsøgene

Fra : vith

Dato : 12-12-14 18:46

Godt du fandt en løsning - og godt at du lige skrev den. Det kunne jo være, der var en der stod i samme situation engang.

God weekend

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 20-12-14 23:03

Trode jeg havde lukket dette, men ..
Du får stadig point´s for at give et par links = trods alt.
vith har vist fået sin del af ´kagen´.

Fra : vith

Dato : 20-12-14 23:26

Det har jeg nemlig - og tak for det