Elna Symaskine
Fra : torbens1
Vist : 589 gange
50 point
Dato : 20-11-12 10:33

Jeg har problemer med en Elna Air Electronic SU.
Fodpedalen til regulering af hastighed, er en luftpude med luftslange op til symaskinen. Efter få minutters brug, bliver luftpuden flad, og jeg må trække luftslangen ud af maskinen for at få luft i puden igen. Jeg har undersøgt slange og pude for utætheder, og også været inde i maskinen, men ikke fundet fejl. Har du en løsning på problemet?

Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-12 10:42

Prøv at ringe til Leif Jensen, han er kendt over det meste af Sjælland

http://www.symaskiner.dk/forhandlere/leif_jensen_co_symaskiner_aps/

Selv om han ikke har Elna maskiner, kan det da være du har heldet med dig

Annuller spørgsmålet
Fra : torbens1

Dato : 17-12-12 10:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Tak for svar. Symaskin forhandleren på Nørrebrogade, som også har afdeling i Helsinge, var meget venlig og hjælpsom, men den pågældende model, findes den pågældende reservedel ikke mere.

Du har følgende muligheder