manual
Fra : opp
Vist : 2893 gange
300 point
Dato : 08-08-12 14:42

Hej er der nogen herinde, der vil være behjælpelig med en kopi af en manual til en elvita v-1061 bagemaskine,har søgt og søgt på nettet kan ikke finde nogen steder hvor vi kan downloade den.

Fra : IPM

Dato : 08-08-12 15:59
Fra : opp

Dato : 08-08-12 16:05

hej ipm
Det har jeg gjort håber på respons der eller her, men tak for tippet
opp

Fra : poten

Dato : 08-08-12 17:30
Fra : Ammitz

Dato : 08-08-12 17:43

Kan du ikke få fat i den oprindelige, kan denne side måske hjælpe dig...

www.hillbillyhousewife.com/breadmachinemanual.htm

Ammitz

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 300 point
Dato : 08-08-12 19:04

der er måske ikke så megen forskel på de forskellige manualer, prøv om der er nogle her der kan bruges:
http://www.hindbersnitten.dk/downloads/download.php

Fra : opp

Dato : 08-08-12 19:07

tak for tipsene poten og Ammitz jeg håber en melder sig der har en manual liggende der vil være så sød at kopiere den til mig ,jeg er ikke så god til engelsk,og det er skønnest at have den at se efter også hvis der er noget der ikke virker,men tusind tak for i gad give jer tid
Opp

Fra : poten

Dato : 08-08-12 19:25

Citat
men tusind tak for i gad give jer tid

Sæføli' det er jo derfor vi er her på Kandu...

Fra : Ammitz

Dato : 08-08-12 19:28

Du kan bede om i Google at få oversat til dansk, - og herefter printe siderne ud.
En nødløsning, - men alligevelhvis alt andet ikke lykkes.

Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : opp

Dato : 08-08-12 19:31

Tak for svaret smuller54.
mener at kunne huske det er nogenlunde det samme og udseende med knapper osv er ens ser det ud til på melissa og elvita,har downloadet deres manual ,så tak skal i have
opp

Du har følgende muligheder