Mit spørgsmål lyder på om jeg må bygge p
Fra : Mille1133
Vist : 1099 gange
100 point
Dato : 26-06-11 12:23

Jeg har en fritidsgrund helt ned til vandet
Mit spørgsmål lyder på om jeg må bygge på den ? der var en for et stykke tid siden der sagde at at kunne finde det på nettet

Fra : piaskov

Dato : 26-06-11 12:30

Citat
Mit spørgsmål lyder på om jeg må bygge på den

Det tror jeg ikke der er nogen her der kan svarer dig på.
Spørg i den kommune hvor grunden ligger...så går du ikke galt i byen

Fra : Bille1948

Dato : 26-06-11 13:09

Der er nogle regler for hvor tæt på vqandet du må bygge, og de behøver ikke være ens fra kommune til kommune, så gør som onenstående svarer.

Fra : Nordsted1

Dato : 26-06-11 16:06

Du kan sikkert godt finde det på nettet, her er et eksempel fra Struer kommune

http://www.struer.dk/webtop/site.aspx?p=11096

Bemærk at der også kan stå noget i en lokalplan

Hvis du har lyst til at oplyse, hvilken kommune du bor i kan vi hjælpe med at søge

Fra : ans

Dato : 26-06-11 17:05

Som piaskov skriver, så er det kun den pågældende kommune, der kan give dig et korrekt svar.
Du skal kontakte teknisk forvaltning.

Men fremgår det ikke af de papirer, du har på fritidsgrunden, hvad du må bruge den til?

Fra : Mille1133

Dato : 27-06-11 10:53

Hej Nordsted
Vi bor i Faaborg midtfyns kommune

Fra : Mille1133

Dato : 27-06-11 11:16

Har fundet det
GrundkortFyn.dk

Fra : Nordsted1

Dato : 27-06-11 11:25

ok,

http://www.faaborgmidtfyn.dk/borger/bolig-og-byggeri/byggeri/hvad-kraever-en-byggetilladelse/

Kontakt os:
Byggesagsafdelingen
Nørregade 4
5600 Faaborg
Tlf. 72 53 21 04
byg-miljo@faaborgmidtfyn.dk

Afdelingsleder Åse Nielsen
Tlf. 72 53 21 28
aani@faaborgmidtfyn.dk

Fra : piaskov

Dato : 27-06-11 12:58

Citat
[...]

Med andre ord...tag kontakt til Teknisk forvaltning

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 27-06-11 13:03

Du må søge videre fra denne side... ser ud til at du kan se mere, når du kan martrikelnummeret

Husk også at tjekke lokalplanen

http://drift.kortinfo.net/Map.aspx?Site=Fyn&Page=Kortopslag&BBox=565565;6094038;607707;6136059

Godkendelse af svar
Fra : Mille1133