Sunday bloody sunday
Fra : Missweed
Vist : 218 gange
20 point
Dato : 18-05-03 17:42

Har U2 og The cure sunget sunday bloody sunday som duet eller ej? Jeg mener de har og min kæreste mener de ikke har... Jeg er ret sikker på jeg har ret såååå... hehe :)

Fra : beckski

Dato : 18-05-03 17:47

det har de ikke. - jeg er sikker

Fra : Missweed

Dato : 18-05-03 17:48

jo de har

Fra : beckski

Dato : 18-05-03 18:01

en google søgning som følger;

"duet with" "sunday bloody sunday"

giver intet resultat, der ligner the noget med the cure.

og med:
"duet with the cure"
fås intet resultat

det er bevist
beck

Fra : Missweed

Dato : 18-05-03 18:03

altså, jeg har set en musikvideo hvor de synger sangen sammen.... såååååååå.... de må de da ha..?

Fra : beckski

Dato : 18-05-03 18:32

hvorfor f***** stiller du så et spørgsmål ??

Fra : Bolbroe3

Dato : 03-06-03 18:38

Jeg har haft emnet i skolen om "sunday bloody sunday" og der hørte vi
også sangen og det er kun U" der har skrevet og sunget den.

Fra : Missweed

Dato : 06-06-03 19:17

Jamen, det ka godt være at det kun er u2 der har indspillet den osv, men jege r altså rimelig sikker på at de har sunget den på en scene sammen..?! men ik 100 % sikker, og det er derfor j spørger..:)

Fra : qupp

Dato : 01-07-03 22:19

For et par år siden optrådte Robert Smith fra The Cure med et nummer sammen med David Bowie til et arrangement i forbindelse med sidstnævntes 50-års fødselsdag. Jeg er næsten sikker på at han i et interview deromkring sagde at han aldrig havde sunget duet med nogen før.

Derudover er der altså også noget helt forkert med billedet af Cure og U2 på samme scene hvis man altså spørger mig.

Du har følgende muligheder