PGO T-Rex 150 kommer ikke over 30 km
Fra : Tenere01
Vist : 506 gange
25 point
Dato : 02-05-11 12:47

Har lige "arvet" en pgo t-rex 150 efter min gamle nabo er flyttet.

Den har været stjålet og har holdt stille i over 2 år, har fået gang i den men den kan ikke komme over ca. 30 km/t.

Er der en som kan give mig en ide om hvad jeg skal kigge på?

Fra : dinmc

Dato : 02-05-11 13:04

Hej. Når den har stået så længe, så trænger karburator helt sikkert til adskildelse og grundig rengøring. Udskift evt. tændrør, tap alt gammelt benzin af, og påfyld frisk benzin - så tror jeg den kan igen!

Fra : trimare46

Dato : 02-05-11 13:37

det må den heller ikke. så det kan vel ikke være noget stort problem

Fra : andersit

Dato : 03-05-11 07:35

@trimare46

Vi snakker altså om en MC/Scooter på 150 kubik:

http://www.suzuki-mc.dk/content/dk/model?ProductID=20&PageID=20&CategoryChooserID=13

Fra : Tenere01

Dato : 03-05-11 13:17

Rigtig, det er en "MC"

Har renset karburator, skiftet tændrør og nyt benzin, stadig ingen bedring.

Hvormange RPM burde den have ved fuld kraft, min siger 6000 men falder når jeg giver den fuld gas.

Fra : Rantheboy

Dato : 04-05-11 21:47

det er jo en 30- knallert, er det ikk ? så den må jo ikke køre mere

Fra : Tenere01

Dato : 05-05-11 07:42

Det er 150 ccm motorcykel/scooter og skulle kunne køre lidt over 100 km/t

Fra : Rantheboy

Dato : 05-05-11 15:50

her du nogle billeder, elsker sådan noget med scooter og knallert...

Måske vil du sægle den til mig

Fra : Tenere01

Dato : 06-05-11 07:26

Det afhænger af hvad prisen er.

Fra : Rantheboy

Dato : 06-05-11 14:38

heh, nej tror ikke jeg vil, men kan jeg ikke lige se nogle billeder

Fra : tyller01

Dato : 29-07-11 21:29

hm ja sådan en svend må jo trænge til lidt af hvert,rensning luftfilter karburator og udblæsningsport
juster tænding lyddæmper må også godt kigges efter k ør en tur når du har set alt andet efter uden lyddæmper så får du fornemmelse af om den er stoppet.

Du har følgende muligheder