Brugsanvisning til bagemaskine Linea piu
Fra : Pihlen35
Vist : 3095 gange
20 point
Dato : 29-04-11 18:39

Hej

Er der nogen der ligger inde med en brugsanvisning + bareopskrifter til bagemaskinen fra Linea piu BM-635.
Jeg har maskinen og har haft den i flere år, men ikke brugt den og nu hvor jeg vil bruge den er opskriftsbogen væk, så jeg ved ikke i hvad forhold til skal lave brødene.

Håber der er nogen der kan hjælpe. Hvis det måske er muligt at scanne den ind og maile den til mig.
V.h.
Pihlen35

Fra : smuller54

Dato : 29-04-11 20:02

Mon ikke du kan bruge noget herfra. Jeg kan ikke finde Lineas men mon dog det er så meget anderledes ?

http://www.hindbersnitten.dk/downloads/Filer_til_download/ide_line_im_743066.pdf

Fra : smuller54

Dato : 29-04-11 20:11
Fra : smuller54

Dato : 29-04-11 20:14

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/32847/afpg/7

der kan beregne din opskrift om til bagemaskine hvis din orginale opskrift er for stor.

Fra : smuller54

Dato : 29-04-11 20:15

Det oprindelige program til beregning for bagemaskiner:

http://www.hindbersnitten.dk/downloads/download.php

Fra : Pihlen35

Dato : 05-05-11 22:21

Tusind tak for hjælpen. Det er super.