Microsoft intertainment pack.
Fra : Iboga
Vist : 350 gange
270 point
Dato : 15-05-03 14:03

Hej alle.

Jeg søger med lys og lygte det gamle microsoft intertainment pack, som er 10 stk puzzels, og kan ikke finde det nogen steder. MEN!! er der nogen er af jer private der har spillet og gerne vil sælge det til mig?

Pft.
Iboga

Fra : tdj

Dato : 15-05-03 14:26

Hej Iboga!

Jeg har en EP. Jeg ved ikke om det er den du søger (jeg mener de lavede et par forskellige). Det er ikke helt puzzles, men mere spil som skak, blackjack, skiløb, snake, dog er der vist nok en enkelt puzzle.

Hvis det er det du søger, så skriv en mail, jeg kan sende den på.
Det fylder kun 1,25 Mb. Jeg prøver at sende mappen som den er, ellers zipper jeg lortet.

På tods af alt det ulovlige software de fleste har, MÅ vi dog opretholde en vis moral.
Selvfølgelig skal du ikke betale noget for det. Os PC-folk må hjælpe hinanden.
Det gør alting meget nemmere for alle.

vh
tdj

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 280 point
Dato : 15-05-03 14:33

Hej - her kan man hente en sød lille lovlig "Trial Version af Entertainment Pack Puzzle Collection" ......

http://www.microsoft.com/games/puzzle/system_requirements.htm

God fornøjelse

Karina

Fra : Fnollerpige

Dato : 15-05-03 14:37

Naaah har lige prøvet og trods navnet ser det ikke ud til der er meget Puzzle over det .....

Fra : Iboga

Dato : 16-05-03 13:56

Hej Tdj & Karina

Tak for tanken men det er ikke den desværre. Og Karina tak for linket, men har allerede trial versonen, men der er kun 3 puzzles, vil gerne have det hele.. :D

Godkendelse af svar
Fra : Iboga

Dato : 14-07-05 17:20

Tak for svaret Fnollerpige, har endelig fundet fundet det. Men tak anyway...

Fra : Fnollerpige

Dato : 14-07-05 18:06

Hej Iboga - efter 2 år må man konstatere, at du er en tålmodig person....
Glæder mig det lykkedes for dig

Karina

Fra : Iboga

Dato : 14-07-05 19:50

Hej Karina.

Ja sådane er jeg, og du kan tro at glæden var stor ved at spille det. :)

Tænk at der er gået 2 år fra da jeg skrev det.. Se det er sku lidt vildt.. :)

Du har følgende muligheder