Overførsel af kalender
Fra : miss-tk
Vist : 700 gange
100 point
Dato : 25-02-11 20:44

Hej,
jeg kæmper med at få overført min kalender fra en nokia 5320 til en sony ericsson aino..
Har installet begge suite's, og får lagt kalenderen fra nokiaen over på computeren.. tror jeg nok.. det er gemt som en csv fil..
Hvordan får jeg den over på min aino?
Kan simpelthen ikke finde hoved i det...

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-11 21:31

MyPhone Explorer er et godt og gratis program for Sony Ericsson telefoner, den har dansk sprog og er i det hele taget meget nem at arbejde med, nemmere end PC Suite fra Sony Ericsson, med det program kan du så nem som at blinke med øjnene importere din csv fil:
http://www.fjsoft.at/en/

Fra : miss-tk

Dato : 25-02-11 21:54

O.v.n -> Har hentet programmet, kan du måske fortælle mig, hvordan jeg tager min csv fil og ligger ind på telefonen med det?

Godkendelse af svar
Fra : miss-tk

Dato : 25-02-11 22:10

Tak for svaret o.v.n.. Fandt ud af at bruge det
Helt fantastisk :D 446 poster er jo uoverskueligt at skrive selv..

Fra : o.v.n.

Dato : 25-02-11 22:36

Selv tak - jeg tænkte nok at du ville blive glad for MyPhone Explorer, godt du fandt ud af det med kalenderen

Du har følgende muligheder