Skærm til gaming + fjernsyn
Fra : Rittemand
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 04-02-11 22:33

Hej allesammen!

Jeg har en Mac OSX (10.6.6), 2.26 GHz Intel Core 2 Duo, 4 GB 1067 MHz DDR3, og jeg skal bruge et nyt fjernsyn! :)
- Jeg bruger mest min Mac til skolearbejde i gymnasiet, men selvfølgelig så er det altid dejligt at spille lidt spil til afveksling en gang imellem, men nu er jeg opsat på at få et nyt fjernsyn, som jeg både kan se almindelig tv/film på, men også smække et HDMI til HDMI kabel i og så spille lidt spil på en større skærm (større end 13" ihvertfald!).

- Jeg leder primært efter noget der er omkring 40", men jeg vil ikke købe noget som er elendigt, så jeg ville høre om nogle af jer herinde, kender et tv til en rimelig pris, og som dur til begge ting :)

Tak på forhånd,
Nicolae. :)

Fra : refi

Dato : 05-02-11 08:35

Ethvert moderne TV kan bruges som PC-skærm

Med hensyn til pris, får du det du betaler for...

Fra : Rittemand

Dato : 05-02-11 10:13

Jeg er ellers meget sikker på at jeg har hørt at der er skærme som er mindre gode og skærme som er bedre :)

Fra : refi

Dato : 05-02-11 10:41

Selvfølgelig er der det...

Der er også forskel på Skoda og Mercedes - men begge er biler der kan transportere dig.....

Så det er jo blot et spørgsmål om pris og faciliteter....

Selv det billigste fladskærms-TV vil kunne bruges.....

Fra : Rittemand

Dato : 05-02-11 16:33

Ja men nu er det jo at mit spørgsmål er - hvilket fladskærms-TV der er bedst til prisen, ikke om hvilke der kan bruges som PC-skærm :)

Fra : refi

Dato : 05-02-11 17:00

Citat
bedst til prisen

Det lyder som en TV-reklame fra SuperBest

Men et 40" B&O ville være en mulighed..... ret meget bedre får du det næppe....

Så et prisleje du vil bevæge dig i, ville hjælpe gevaldigt....

Alle andre mærker ligger fra 5-10.000.- og de vil ALLE være lige gode som komputererskærm - TV-faciliteterne gør forskellen....

Fra : Rittemand

Dato : 06-02-11 14:49

Vi ligger nok omkring 5-6000,- eftersom jeg allerede har givet 10.000 for Mac'en, og jeg er studerende :)

Fra : refi

Dato : 06-02-11 15:11

Så kigger du bare tilbud....

Der er HVER UGE nye.....

De vil ALLE kunne bruges....

Fra : UlrikB

Dato : 08-02-11 15:06

Måske kan dette hjælpe dig lidt på vej: Jeg har, for forholdsvis nyligt (til en julegave), købt et 32" Sony TV med LED teknologi og fuld HD opløsning for 3500,- og det fungerer fint med både en MacBook og en PlayStation2, afspiller film fra en USB-dongle, har både DVB-T, DVB-C og analog tuner, tilslutninger via HDMI (4 stk), component og composite video og meget mere. Så mere behøver sådan noget altså ikke at koste.

Annuller spørgsmålet
Fra : Rittemand

Dato : 31-03-11 12:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Du har følgende muligheder