/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål

Skærme
Fijala 3554
Svga skærm på acer travelmate 2350
Fra : jensviggo
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 31-08-10 07:42

Jeg ved godt, at det her er ikke nemt, i hvert fald for mig, men jeg sidder med en acer labtop hvis tastatur har fået cola, og står ikke til at redde, skidt med det jeg har et andet trådløst tastatur og mus, samt usb modtager, eller hvad det nu hedder, det virker. Mit første spørgsmål er hvordan jeg evt. kan ændre skærmbilledets udseende, da jeg synes den er rimelig mat, kunne godt tænke mig lidt mere lys og kontrast???????

Mit andet spørgsmål er, at jeg har tilsluttet en ext. skærm. Det virker ikke rigtig, dvs, når jeg starter op er opstarten helt normal de første 10-20 sec. med helt normale udseender, men pludselig går det galt, dvs. at som jeg ser det lige nu på den eksterne skærm, er der liv, jeg kan se musen, og der er liv, men baggrundstapetet tror jeg nok det hedder er er grumset og uden ikoner, jeg bruger det billede med blå himmel skyer og den runde bakketop, men det er ikke grumset, men står skarpt men nogle meget mærkelige konjukturer (ved ikke om det er stavet rigtigt) men det er osse lige meget.

mvh jensviggo

Fra : Stouenberg

Dato : 31-08-10 08:14

Spørgsmål
- Ubesvarede 5
- Besvarede 81
- Annullerede 68
- Slettede 1
Ialt 155

Fra : jensviggo

Dato : 31-08-10 09:37

til stouenberg

kand du ikke fortælle/forklare, hvor du har de oplysninger fra, for så vidt jeg ved, har jeg altid accepteret svar, aldrig annuleret

jensviggo

Fra : transor

Dato : 31-08-10 09:38

Hæld dog den kola tilbage på flasken og brug det indbuyggede tastatur. Uden de har du ikke styr på lysstyrke skift til ekstern skærm osv.

Hvis kolaen e tørret ind afmontere du tastatuen og vaker det ien opvakebalje med vand og evt lidt sprinklervæske i . Brug ikke sulfo, det fremmer korrosion.
Husk at tørre grundigt med en elhårtørrer.

Fra : jensviggo

Dato : 31-08-10 09:42

transor

godt tip, det vil jeg prøve, og vender tilbage

Fra : Stouenberg

Dato : 31-08-10 09:48
Fra : jensviggo

Dato : 31-08-10 10:53

det er flot du opgivet, men hvad kan jeg bruge det til, kan du ikke fortælle mig det, det er da ikke alle svar/indlæg man kan bruge, man vælger det mest sandsynlige svar og accepterer, må jeg se din statestik, forstår overhovedet ikke, hvordan du kan komme ind og se mine data, kan du forklare det??????????

jensviggo

Fra : Stouenberg

Dato : 31-08-10 11:13

- det er ret nemt jensviggo, du trykker bare på brugernavnet, så åbner denne:

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=254269

- prøv at trykke på "jensviggo" under "Kommentar".

Fra : IBM760

Dato : 31-08-10 20:06

Jensviggo - så har du også lært, hvordan vi andre kan læse din statistik.
Da du har været medlem siden 27-02-2003, er det på høje tid - at du lærer lidt om Kandu!

Du har følgende muligheder