Perleporten
Fra : kadaver
Vist : 5040 gange
60 point
Dato : 05-07-10 13:25

Hej

Jeg skal bruge Guitar akkorderne til perleporten da jeg skal spille den til min fætters bryllup
Nogen der kan hjælpe mig med dem

På fårhånd tak

Fra : troldenesdhb

Dato : 05-07-10 13:46
Fra : granner01

Dato : 05-07-10 13:52

Her er videoen

http://www.youtube.com/watch?v=1pV8KizW-Nc&feature=related

Jeg leder efter noderne

Fra : brorteil

Dato : 05-07-10 14:33

Citat
På fårhånd tak

Får ?

Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-07-10 21:55

Citat
Hvad nytter det at byde SPØRGSMÅLET OP.

Citat
HVAD med at komme emd en KOMMENTAR istedet for

Alle kan hente DET til dig__ men hvorfor...
Sikker på du ikke også skal have NODERNE_ så er du HEL_garderet
HVAD med bare sidde og spille LUFT_/DITTO og lade PRO`erne gøre DET, for dig!!!!

Fra : kadaver

Dato : 25-07-10 22:05

tak for hjælpen men havde selv fundet videoen på youtube, mangler dog stadig akkorderne, er det ingen der skulle have dem liggende,kan ikke læse noder desværre, kunne ikke finde den bog der blev omtalt på bibleoteket desværre,

Fra : kadaver

Dato : 25-07-10 22:15

eller tabulaturet til kandis versionen

Fra : spam-free

Dato : 26-07-10 03:19

bræk benet

Fra : spam-free

Dato : 26-07-10 03:21

hvem skal du have sveset samen. stakkels mensker

Fra : kadaver

Dato : 27-07-10 01:18

I er da for sindsyge herinde, jeg er fucking 14 år og spørge om hjælp og det eneste jeg får afvide er at jeg skal bræk benet og lader andre gøre det jeg vil gøre for min fætter.

Fra : rammstine33

Dato : 27-07-10 22:34

Hej Kadaver!
Ja, desværre findes der nogle der ikke altid er lige søde her inde, men findes også til gengæld mange der er rigtig søde.
Jeg har funder tekst med akkorder til sangen du søgte. Teksten er godt nok på svensk men det kan jo være lige meget ik?

Her er et link: http://www.svenskaackord.se/ackord/fr%C3%A4lsningsarmen/som-en-h%C3%A4rlig-gudomsk%C3%A4lla-han-har-%C3%B6ppnat-p%C3%A4rleporten_4004.html

Så kan du selv se om du kan bruge det. Held og lykke med sang og musik :)

Vh Rammstine

Fra : kadaver

Dato : 28-07-10 19:16

Mange tak rammstine , awesome navn btw, jo det var lige hvad jeg søgte, mange mange tak

Fra : rammstine33

Dato : 28-07-10 19:25

Så lidt Kadaver

Vh Rammstine