Navn til discotek/dj udlejning
Fra : testa2
Vist : 481 gange
40 point
Dato : 26-04-10 21:05

Hej Kandu

Jeg er 26 år gammel og har spillet som dj i mange år nu. Og nu er det så blevet tid til at jeg starter selvstændigt.
Men sagen er den at jeg simpelthen ikke kan finde mig et godt firma navn. Mit umidlbart bedste bud er 1. class djs. Men jeg er ikke helt sikker på at det er det rigtige. Men jeg vil gerne have navnet til at udstråle modenhed og klasse. Da vi primært vil henvende os til bryllupper, firmafester og fødselsdage.
Jeg vil bare ikke forsvinde i mængden af konfirmanter med store højtalere osv.

jeg håber virkelig at der er nogen af jer der kan komme på en ide der kan lede mig til det rigtige navn da det faktisk er det eneste jeg mangler for at søsætte projektet.

På forhånd tusinde tak allesammen.

Mvh Philip N.

Fra : FrejaFlop

Dato : 26-04-10 21:15

Måske du kan bruge noget hvor PARTY indgår. Jeg synes det lyder som om den gruppe du vil henvende dig til er indbegrebet af udtrykket PARTY. Men dit eget forslag er også godt - måske stavet helt ud First Class DJ

Fra : 3773

Dato : 26-04-10 21:41

Njaaa. Pas på det ikke bliver for corny. Lur på DJZ.dk og se hvad kollegaerne kalder sig. Alt med Disco et eller andet er i min verden plat. Skal du køre stil, tror jeg du skal bruge dit navn. Når du er kørende er det sælgende (hvis du er god).

Fra : testa2

Dato : 26-04-10 21:44

Mange tak begge 2. Jeg tænker lige over det lige mere.. Men ja alt hvad der hedder noget med light eller disco er udelukket.

Fra : testa2

Dato : 26-04-10 21:44

Men party har jeg ikke overvejet.

Fra : HansELund

Dato : 26-04-10 22:17

Sagen er enkel:

Et "omrejsende" musikforetagende som dit skal selvfølgelig hedde det dobbelttydige navn:

What's up! - (alternativt stavet Watt's Up..)

det signalerer både at der også spilles nyheder, men også at der kan spilles med en hvis styrke

MVH@ns

Fra : 3773

Dato : 30-04-10 23:37

Et nu hedengangen diskotek, gik under navnet: "Det gamle Disqoteque". De spillede helst "gammelt" og havde kanon god lyd. Bare til inspira!

Fra : 3773

Dato : 30-04-10 23:40

I Jylland turnerede et fæ, der kaldte sig: "Jyllands Tom Brown". Desværre var han en elendig discjockey, og han findes kun i historikkerne om åndsvagheder. Men navnet fængede, og man troede der kom en der kunne noget.

Fra : HansELund

Dato : 01-05-10 01:27

Prøv at oversætte "Stjernepladsen" til engelsk eller fransk...

måske noget spændende dukker op MVH@ns

Fra : testa2

Dato : 01-05-10 09:32

Kæft det er gode indput i er kommet med nu. Arbejder med det nu....

Fra : testa2

Dato : 01-05-10 20:07

Min kammerat der også er med til at stille der her på benene er også far ligesom jeg er. Han mener at Daddy djs ville være et godt navn. Det skal lige vende i hovedet men hvad sys i?

Fra : testa2

Dato : 01-05-10 21:52

eller prestige djs

Du har følgende muligheder