tandlæge problemer udlandet
Fra : denevigeuheldige
Vist : 1029 gange
50 point
Dato : 17-03-10 10:54

Jeg har fået lavet min mund hos en tandlæge i Flensborg, pris ca. 35.000 kr. Kronerne falder af og fragmenter mangler på broer og en del kroner. Jeg har intet støtte fået hos indehaveren af AV MIN TAND og man må jo ikke skrive negative oplevelser på hans hjemmeside men kun ros. Tandlægens garanti på 5 år er værdiløs da han ikke har taget affære ej heller svaret på mine forespørgsler om tidspunkt for ny behandling. Jeg er simpelthen blevet "frosset" ud.
Jeg er naturligvis interesseret i at advare andre brugere om den risikofyldte og kostbare situation de kan risikere at løbe ind i ved at lade sig behandle af tandlæger i udlandet.

Jeg ønsker ikke at I kommenterer den konkrete sag men det jeg ønsker er at vide om der findes en hjemmeside hvor man kan advare andre om disse problemer da jeg ellers selv overvejer at oprette en.

Fra : brorteil

Dato : 17-03-10 11:12
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 17-03-10 12:39

Du lever da kun alt for godt op til dit nick

Kender du denne klageside

http://www.forbrugereuropa.dk/Klag/Saadan-klager-du?JScript=1

Det ser ud til at være for varer købt i Europa, men når den offentlig sygesikring yder tilskud til tandbehandling foretaget i udlandet, må du også kunne få hjælp til en klagemulighed

Jeg ville prøve hvis jeg var dig, det kan da ikke skade

Jeg ved godt at det ikke var dette du efterlyste

Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 14:28

Der er også denne her side http://spredrygtet.dk/

Men det hjælper dig jo ikke i forhold til at få lavet dine tænder om

Fra : ebg_888

Dato : 18-03-10 20:57

prøv også:

omdømme.dk
og
trustpilot.dk

Fra : momomo

Dato : 21-03-10 20:52

Jeg er ved at finde en tandlæge i Flensborg så jeg vil gerne have navnet på ham jeg ikke skal vælge. på forhånd tak.

Fra : denevigeuheldige

Dato : 18-04-10 14:31

momomo> sagen er sendt til europa forbrugerklagenævnet så jeg kan officielt ikke oplyse navnet på ham - men du er velkommen til at sende en mail til jcr1818@gmail.com - så får du navnet den vej rundt.

Godkendelse af svar