Hej jeg vil gerne tabe mig
Fra : MiniMorten
Vist : 310 gange
20 point
Dato : 02-01-10 21:40

jeg er en dreng på 14.
jeg vil gerne tabe mig 5 kg. jeg ved bare ikke helt hvordan...
Er cykling godt til hvis man skal tabe sig?

Fra : shazrd

Dato : 02-01-10 21:48

Sæt MTV på og dans en time per dag. Så sveder man godt og får også bevæget kroppen godt

Fra : brorteil

Dato : 02-01-10 21:49

Spis mindre

Fra : DropDetFis

Dato : 02-01-10 22:04

0 cola men postevand

Ingen pormfritz men gyllerødder

Sorry staver som en brækket arm

Fra : Asbjørn2

Dato : 02-01-10 23:29

Kast sne i indkørslen ved din mor og far. Når du er færdig, så gå i gang ved naboerne, og måske kan du så samtidig tjene en skilling.
Om sommeren skifter du bare over til græsslåning på de samme adresser, og du vil se folk smlie og vinke til dig.
Husk at du under arbejdet skal drikke rigeligt med VAND (IKKE sodavand).

Fra : trimare46

Dato : 02-01-10 23:45

cykling er en udmærket måde at tabe sig på, men hvis ikke du samidig ændrer på din livsstil og dine spisevaner, er det ikke noget værd. så kommer vægten bare op igen.
de er en livsvarig proces som skal holdes vedlige.
http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php/id-17093863.html
prøv dette link. det kan måske hjælpe dig på vej.

Fra : DropDetFis

Dato : 03-01-10 08:29

Cykling er fino - Men du skal altså ikke cykle hen til slikmor eller slikfar eller bageren eller McDonald eller BurgerKing.

Gør du det, så kan du godt DroppeDetFis med at ville tabe dig.

Fra : DropDetFis

Dato : 03-01-10 08:30

Hvorfor vil du forresten tabe dig?

Vil du da gerne hedde MiniMiniMorten?

Fra : MiniMorten

Dato : 03-01-10 11:23

Mini Morten var bare et navn jeg fandt på :D
tak for de gode forslag

Fra : brorteil

Dato : 03-01-10 19:06
Fra : Rantheboy

Dato : 04-01-10 22:34

1. spis frugt, hele dagen lang.

2. løb 1,5km hver 3 dag

3. tag 25 mavebøjninger og 10 armbøjninger

så er den ved at være der

Fra : brorteil

Dato : 08-01-10 08:41

hvad så mini skal vi kalde dig mikro snart

Du har følgende muligheder