Hjælp til køb i sverige
Fra : ganga
Vist : 918 gange
50 point
Dato : 28-07-09 19:58

Hej..
Jeg har tænkt på at købe denne græsslåmaskine http://www.worxtools.com/Product.aspx?code=WG711E, men kunne egentlig godt tænke mig at undersøge hvad den koster i sverige..
Er der en super surfer der lige kan finde et svensk link, eller et tel. no., så jeg kan komme videre..
På forhånd tak...!!

Fra : ganga

Dato : 28-07-09 20:00

ups.., linket var forkert.., prøver igen...!

http://www.worxtools.com/Product.aspx?code=WG711E

Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-09 20:12

Du må lige prøve igen, jeg kan ikke se en plæneklipper i de link

Fra : refi

Dato : 28-07-09 20:16
Fra : flejsen

Dato : 28-07-09 20:19

http://www.worxpowertools.com/where.htm

where to buy.

Europa er IKKE med.

Fra : refi

Dato : 28-07-09 20:19

Meca Bildelar/Malmö
Cypressvägen 8
Malmö 213 76
Sweden
Phone number +46(0)40-671 13 30

Forhandler i Malmø.....

Skal du bruge en anden by - så

http://www.worxtools.com/WhereToBuy.aspx

Fra : refi

Dato : 28-07-09 20:21

Citat
Europa er IKKE med.

Jo da

Australia Oesterreich Belg?e/Belgique Bulgaria Canada
Chile ?? Ceská republika Denmark Finland
France Deutschland Ellas Hungary Iceland
Italia ?? Latvija Lithuania Nederland
New Zealand Norway Polska Portugal Romania
Russia Slovensko Espana Sverige Switzerland
Turkiye United Kingdom USA

Fra : vic2000

Dato : 28-07-09 20:23

KØB I SVERIGE OG FÅ LEVERET IGENNEM DANSK FORHANDLER,

SOM HAM FRA ÅRHUS JEG HJALP TIL EN PLÆNEKLIPPER FRA SVERIGE

Fra : vagnr

Dato : 28-07-09 20:33

Ingen hits i sverige på worx WG711 site:.se

masser af hits i Tyskland worx WG711E site:.de

Desværre tror mange tysk netbutikker ikke der findes andet end Tyskland (og Østrig) i verden, så mange af forretningerne sender ikke ud af StorTyskland

Du kan altid søge på et bestemt land (eller mere præcist på netsider der slutter med landekoden) ved at søge på det du leder efter og skrive site:. og landekoden som du kan finde her

http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=1949

Fra : refi

Dato : 28-07-09 20:39

Er I blinde - eller læser i ikke indlæggene

Der er nok 100 forhandlere i Sverige - med adresse og telefonnummer

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 28-07-09 20:48

Leverandører i Malmø:

Meca Bildelar/Malmö
Cypressvägen 8
Malmö 213 76
Sweden
Phone number +46(0)40-671 13 30

Ahlsell
Lundavägen 142
Malmö, Arlöv 205 70
Sweden
Phone number 040-38 03 80

Prøv evt. andre byer i Sverige: http://www.worxtools.com/WhereToBuy.aspx

Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-09 20:49

Refi... jeg kunne sagtens finde de svenske forhandlere, men kan du finde plæneklipperen, for jeg

kan ikke se hvilken model jeg skal lede efter

Fra : vagnr

Dato : 28-07-09 20:51

Det stod på gangas link worx WG711E og gav 0 hits i Sverige

Men model wg712 gav et par enkelte hits

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 28-07-09 21:05

Tak for svaret IBM760.., samt jer andre iøvrigt..!!
det link du henvender til.., er kun steder i DK..?

Fra : IBM760

Dato : 28-07-09 21:14

Tak for det, men det var vist REFI der først kom med svaret kl. 20.19.
Så jeg sender Point videre til REFI

Fra : refi

Dato : 28-07-09 21:24

http://www.worxtools.com/Product.aspx?code=WG711E