oversættelse fra polsk til dk
Fra : forevernino
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 29-05-09 21:52

Hejza derude..!!

Der skulle vel ikke være en der ude som kunne hjælpe mig med at få oversat nogle emails
fra en polsk ven jeg har i polen. Jeg kan desværre ikke selv læse polsk endnu, men er så småt igang med at lære sproget. Men det kommer jo til at tage lidt tid, men det ved de som kender til sproget jo alt om hehe..!!

men jeg håber inderligt der sidder en derude bag skærmen et sted son måske selv er fra polen, og som har lyst til at hjælpe mig...!!

ville os helt vildt gerne lære nogle fra polen at kende som kunn ehjælpe mig med at lære pplsk.

så skulle der være nogen fra Århus eller omegn så skriv endelig så ville jeg blive super glad..!!

Hilsen Forevernino..!!

Fra : jangchr

Dato : 29-05-09 22:02

Hvordor bruger du ikke bare google-oversætter,den kan oversætte polsk til dansk

http://translate.google.dk/translate_t#

Fra : Nordsted1

Dato : 29-05-09 22:04

når du bruger googletranslate, så nøjes med nogle få ord ad gangen, kommer du med hele sætninger, går der nemt ged i den

Fra : forevernino

Dato : 29-05-09 22:29

Jeg har forsøgt mig med Google-Translate... men selvom man bruger få ord så er den bare ikke god nok og specilt ikke når man får et svar tilbage på polsk... fordi der er mange or den ikke kan oversætte og ja så er man jo lige vidt ikk sandt..???

Fra : refi

Dato : 29-05-09 22:30

Gå ned på nærmeste byggeplads - der er garanteret et par stykker

Fra : vith

Dato : 29-05-09 22:58

Her kan du oversætte hele sætninger på 23 sprog - også på polsk

http://www.howtosayin.com/

Fra : LuffeA

Dato : 30-05-09 00:21

Har polakken sovet i engelsktimerne ??

Fra : fimarz

Dato : 26-07-09 00:22

Hej,
jeg er polsk kvinde og jeg vil gerne hjælpe dig til at lære polsk og oversæhilstte fra polsk til dansk og fra dansk til polsk

hilsen

Fra : LuffeA

Dato : 26-07-09 00:56

Citat