Hjælp
Fra : nielsen2002
Vist : 856 gange
50 point
Dato : 17-05-09 18:26

Hej.

Håber at der er nogle herinde der kan hjælpe mig.
Jeg har i de sidste 2 uger døjet med at jeg bøvser rigtig meget.
I den forbindelse har jeg taget balancid.
Det har taget en del, men jeg bøvser stadigvæk og nu er jeg begyndt at få ondt i halsen.
Ligesom når man er ved at få halsbetændelse.
Hvad kan det være? eller hvad kan jeg gøre?

Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-05-09 18:31

Smut du en tur til lægen - god bedring

Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-05-09 18:39

Indtil du kommer til lægen, kan du jo kigge lidt her
http://www.halsbrand.dk/

Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-09 18:44

Du har vel luft i maven, når du bøvser... eller er det sure opstød (bogstaveligt talt)?

Hen til lægen en tur.

Hanne

Fra : Teil

Dato : 17-05-09 18:53

LÆGE

Fra : skytten49

Dato : 17-05-09 18:57

enten drikker du meget sodavand, cola, dansk vand(bøvsevand), eller du sluger meget luft. Luften kommer jo et eller andet sted fra. Luft i maven pga. kål gule ærter o.a., kommer ud den anden vej.

Fra : IBM760

Dato : 17-05-09 19:03

Er det ikke det samme, som du spurgte om d. 1-5-2009?

http://www.kandu.dk/Spg135379.aspx

Fra : LuffeA

Dato : 17-05-09 19:50

2 uger....

Hvis man lægger tiden til den anden tråd hvor Du IKKE har kommenteret nogen af svarene kommer vi op på 3 uger eller mere, mig bekendt har lægerne ikke haft lukket i den tid.

Fra : iah

Dato : 18-05-09 05:45

Få så lukket det spørgsmål og fis til lægen makker!

Du har følgende muligheder