Mine foto er væk fra fotokort
Fra : peteralf
Vist : 363 gange
80 point
Dato : 27-04-09 16:48

Jeg har med mit digitalkamera fotograferet ca. 15o billeder.
Da jeg skulle overfører fra kameraet til min pc ...forsvandt samtlige foto fra kortet.
Jeg må ved een eller anden forkert behandling kommet til at slette kortet, så spørgsmålet er:
Er der en metode hvorpå at jeg kan få diverse foto tilbage???
jeg har kun desværre 80 point at gøre godt med
venlig hilsen Peteralf

Fra : blunderbuss

Dato : 27-04-09 16:57

Der findes ert program der hedder "pc inspector smart recovery" det finder alt jeg havde 46 billeder på kortet der var formateret , det fandt 260 billeder , jeg kan varmt anbefale det , det tager sin tid men finder alt , held og lykke

Fra : dova

Dato : 27-04-09 17:03

Jeps, PC inspector

http://www.snapfiles.com/get/smartrecovery.html

Programmet kan downloades gratis her.

Så skal du bare ha' fat i en kortlæser og koble til computeren, i med kortet og start programmet.

Det tager laaaaang tid.....ca 10 timer tog det at genskabe ca 2000 billeder på et kort jeg har.

Fra : Eyvind

Dato : 27-04-09 18:38

Og er det et SD kort så køb denne kortlæser som kan læse alle SD kort.
http://www.multimediaworld.dk/searchresult.asp?searchstring=mobilelite
Den sælges med og uden ekstra kort.

Fra : achtonfem

Dato : 27-04-09 20:14