PcPlus (fuld skærm låser på WIN XP)
Fra : ggl
Vist : 1019 gange
40 point
Dato : 03-04-03 21:28

Når der kommer fuld skærm, bliver skærmen låst !!

Jeg har set de andre svar på spørgsmål for at få fuld skærm i WIN XP på dette dos-program.
(skærmbuffer, fuld skærm, genveje, cls, osv)

Jeg mener at have forsøgt de muligheder der er offentlige og har fortsat ikke løst problemet.

Er der ikke en som har en rigtig god ide.

Fra : h_blunck

Dato : 04-04-03 01:40

Der er simpelthen kun én løsning der virker. Hvis partitionen er større end jeg mener det er 40Mb LEDIG PLADS når du kører programmet, låser det fordi det ikke kan håndtere den ledige plads... Det lyder åndsvagt i disse dage, men det er en gammel sikkerhedskontrol i programmet der er årsag til fejlen. Én af de bedste løsninger er at skifte til f.eks. en DOS-udgave af Concorde, idet du nemt kan overføre dine regnskabstal til dette program.

God fornøjelse

Henrik, Slagelse

Arbejdet med it siden 1989...

Fra : xou

Dato : 04-04-03 07:52

kan man så ikke hvis der er ledig plads på harddisk oprette en partition der passer med xp
diskhåndterings program ???

Fra : ggl

Dato : 05-04-03 00:14

Tak for jeres svar.
Men problemet blev desværre ikke løst.

NB JEG FORSØGTE OGSÅ MED PARTITION MEN NEJ !

Jeg må nok desværre se at dos er "død"

Du har følgende muligheder