GPS antenne md USB interface
Fra : olarsen
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 08-02-09 17:43

Hej,
Er der en, som har erfaring med ovennævnte? Jeg søger en god og 'BILLIG' GPS-antenne, som kan tilsluttes min PC via USB stikket.

Fra : refi

Dato : 08-02-09 17:46
Fra : refi

Dato : 08-02-09 17:48
Fra : refi

Dato : 08-02-09 17:51
Fra : michael_30

Dato : 08-02-09 19:24

Du kan også bruge denne, hvis du bruger Bluetooth-teknologi. Og den er billlig
http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-wireless-gps-4471p.html&sstlcmpid=9433

Fra : olarsen

Dato : 08-02-09 20:38

Tak for tip's
Refi, ved datablad for 'GPS antenne Holux GR-213U' står der bl.a. 'Europæisk Basemap' ved du hvad udtrykket betyder?

Fra : refi

Dato : 08-02-09 20:47

Det er et Europæisk "grundkort"

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 08-02-09 20:49

Det er en slags "større" orienteringskort - vistnok fra omkring 5 km og op......

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 08-02-09 21:07

Tak for svaret refi.
Det forstår jeg som et kort der kan instal. på PC'en, men det er så uden betydning for mig.

vh ol

Fra : refi

Dato : 08-02-09 21:20

Selv tak.....

Fra : severino

Dato : 08-02-09 22:02

Disse USB navigatorer er en udemærket løsning, og der findes en del kort som kan bruges til dette formål.
Jeg købte selv en på et restmarked i BILKA, med en kortmappe på CD. Men den kode der skulle bruges til kortet, var der ikke, og support på kortet kunne/ville ikke hjælpe.
Men jeg har en del kort på CD, bl.a. Kraks København og omegn, Det levende Danmarkskort, Søkort over Danmark, samt udenlandske som Route 66, og et par verdenskort der kan bruges med GPS.
De virker fint.
Selv mit søkort placere mig på land, på min hjemmeadresse, når jeg afprøver det hjemme.
Så jeg må nok have en luftpudebåd, for at udnytte det. Men et sådant badedyr koster jo en del.

Du har følgende muligheder