Saints Pow 2
Fra : amc
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 05-02-09 07:25

Den er helt galt
Her købt Saints Row 2 men kan ikke komme igang da der kommer denne har op

Dette spil er ikke tilgængeligt i øjeblikket.
Prøv igen senere

Fandt ud af at at lave downloads om fra Scandinavia til Europe - Central under Indstillinger så kunne jeg komme igang med spillet,men nej så snart spillet er startet op og jeg vil spille Normal går det galt.

Det er hvad der kommer.

sr2_pc.exe er holdt op med at fungere
Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at
fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig
besked, hvis der findes en løsning.

Mine andre spil køre helt ok. GTA 4 - Left 4 Dead m.m.

Og min pc skulle jo kunne køre det

? Original Windows Vista® Home Premium 64-bit
? Intel® Core™ 2 Quad Processor Q9300
? 4 GB DDR2-SDRAM
? 1 TB (2 x 500 GB) SATA 3G harddisk (7200 o/m)
? 500 GB Personal Media Drive
? NVIDIA® GeForce™ 9800 GT med PureVideo® HD-teknologi
1024 MB dedikeret hukommelse, op til i alt 2815 MB tilgængelig grafikhukommelse som allokeret af Windows Vista®
? Blu-ray-afspiller og SuperMulti dvd-brænder med understøttelse af LightScribe Technology

Kan det være fordi jeg har Vista 64 bit ??????

Fra : sp4nker

Dato : 05-02-09 08:48

Du er vist ikke den eneste som har problemer med spillet...Udgiverren af spillet kommer med et patch som kunne fikse en del problmer. Der er flere derude(patches).
Her lidt om d:http://www.3dgame.dk/news.php?extend.8910

MIt bud...slet og install spillet igen, find alle patch og hent dem og kør spillet igen

Fra : amc

Dato : 05-02-09 09:48

Hej
Er der et sted man kan hentet patch manuelt....
Her prøvet at slet og install spillet igen, men det hjælper ikke

Fra : sp4nker

Dato : 05-02-09 12:10

http://store.steampowered.com/news/2189/
men patch spillet inden du kører exe filen

Fra : amc

Dato : 06-02-09 13:57

Der har jeg været.... men jeg kan jo ikke hentet derfra.....

Fra : sp4nker

Dato : 08-02-09 18:49

prøv google søg: saints row2 + patch!

Fra : amc

Dato : 08-02-09 22:19

Er prøvet

Fra : sp4nker

Dato : 30-04-09 19:30

er det løst?

Fra : amc

Dato : 30-04-09 22:00

Nej det kan bare ikke køre.....Har prøvet en masse men hjælper ikke

Du har følgende muligheder