Kopi af kort på GPS
Fra : pepe1
Vist : 1308 gange
60 point
Dato : 04-01-09 13:18

Hej jeg har lige købt en ny GPS TOMTOM ONE 3, og der har jeg jo downloadet det nye kort til.
Mit Spørgsmål er jeg har en GPS til min anden bil, og det er også en TOMTOM ONE 3
Men den har jo ikke det nye kort i, kan man ikke kopirer det nye kort over i den gammel GPS (som der er 8 mån) har prøvet men den skriv at det var den forkert GPS korte var i.

Fra : muldvarp1

Dato : 04-01-09 14:05

TomTom Map Share

Du skal nok prøve at undersøge dette emne,måske finder du løsningen der.

Fra : LuffeA

Dato : 04-01-09 14:08

Nu har jeg ikke en sådan, foretrækker papirkort da de ikke sender folk ud på blinde veje og kæfter op når man vil vende.

Det må fremgå af brugsbetingelserne om et givent kort kun kan bruges til een GPS.
Det må næsten være tilfældet idet ellers ville kort blive mangfoldiggjort og uddelt, også her på Kandu.

Fra : muldvarp1

Dato : 04-01-09 14:11

Enestående TomTom Map Share™ teknologi med de mest præcise kort
Brugere af den nye TomTom ONE 3. udgave, kan ligesom brugerne af den senest lancerede nye TomTom GO-serie, nu nemt og øjeblikkeligt forbedre deres egne kort med TomTom Map Share™. TomTom Map Share™ sætter brugerne i stand til at dele deres forbedringer dagligt, automatisk og nemt ved hjælp af TomTom HOME – TomToms gratis softwareapplikation. TomTom har verdens største brugergruppe indenfor satellitnavigation med over 10 millioner brugere. Brugerne kan med TomTom Map Share™ bidrage med og udveksle alle deres forbedringer imellem hinanden, og dermed gøre de bedste kort tilgængelig for dem alle. TomTom Map Share™ betyder at TomTom-bilister altid har de mest opdaterede kort og ”lokalviden” lige ved fingerspidserne.
De seneste kort er preinstalleret på enheden. TomTom giver brugeren en gratis opdatering til download i tilfælde af, at nyere udgaver bliver tilgængelige, når kunden starter med at anvende enheden

Herfra http://www.tomtom.com/news/category.php?ID=4&NID=395&Year=2007&Language=14&TT=

Du har følgende muligheder