/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Fredagsgriner LOOOOOOL
Fra : Klumme
Vist : 891 gange
10 point
Dato : 24-10-08 12:56

Fra : the1best

Dato : 24-10-08 13:00

Ja, han fik da sin overraskelse til sidst

Fra : piaskov

Dato : 24-10-08 13:00

Det kom nok bag på sønnen

Fra : Klumme

Dato : 24-10-08 13:01

Han bad jo om det LOOOOOOL

Fra : the1best

Dato : 24-10-08 13:02

Jeg er også en griner værd lige fortiden for jeg var inde igår og fik fjernet 2 cm af mine øjnlåg og har nu hele farvepaletten om øjnene

Fra : Smokei

Dato : 24-10-08 13:03

Ikke dårligt mester

Fra : Klumme

Dato : 24-10-08 13:05

the1best Shit...var de blevet så tykke

Fra : the1best

Dato : 24-10-08 13:07

Ikke tykke, men slappe, så nu kan jeg se loftet igen

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 20 point
Dato : 24-10-08 13:08

ÅÅÅHHH Klumme
Hvor finder du dem dog.

Fra : Klumme

Dato : 24-10-08 13:14

LOOOL Du tror det er løgn granner, men denne fik jeg fra det der i gl. dage hed AF. Jeg har en god ven der er kontorchef derinde, og de har vist ikke alverden at lave

the1best okay...LOOL Godt det ikke var tykkelsen

Fra : pve

Dato : 24-10-08 13:15

En af de bedste længe

Fra : Jesper_wood

Dato : 24-10-08 13:20

lol fik lige set nogle tv2 "fuckups" total griner

Fra : vvdriver

Dato : 24-10-08 13:39

Mine højtaler er ikke så gode,så jeg fik ikke alt med.
Men sagde moderen, hun var i byen og få pi.sner i går????.

Fra : piaskov

Dato : 24-10-08 13:40

Citat
Men sagde moderen, hun var i byen og få pi.sner i går????.

JAAAAA !!!

Fra : Klumme

Dato : 24-10-08 13:40

Ja sån ca.

Fra : 3773

Dato : 24-10-08 13:43

LOOOOOOOOOOOOOOL Det var en af de federe

Fra : refi

Dato : 24-10-08 13:44

Hun havde da bare spist PIGVAR.....

Fra : Klumme

Dato : 24-10-08 13:48

Det er jo osse højsæson for pigvar nu LOOL

Fra : Klumme

Dato : 24-10-08 13:49

Nå nu er det dælme sieseta...... CU

Fra : Mille1966

Dato : 24-10-08 13:54

Fra : Højris

Dato : 24-10-08 14:26

the1best Du bedes uploade et farvefottos, ellers får vi jo ikke nogen griner.
Men før farverne forsvinder.

Højris

Fra : Mosebaek

Dato : 24-10-08 15:08

Jeg fik den samme igår,fra min bror.Den er vældig god.
Men jeg spekulerer på hvem personerne er.Kvinden har jeg set før,i en eller anden sammenhæng.
Kan det ha`forbindelse til noget standup.Mick Øgendahl ??????????

Mosebaek.

Fra : Mosebaek

Dato : 24-10-08 15:19

Nå,ser svaret på søndag.Skal i sommerhus,konen råber at nu må jeg godt få slukket for pc`en.
Kvinder aaaarrrhhhh.

Mosebaek.

Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 15:22

Mosebaek

Kvinden har du nok set i Krøniken, hun er Idas mor - og hedder i det virkelige liv Bodil Jørgensen. Manden kender jeg ikke, men det er ikke Mick Øgendahl

Fra : the1best

Dato : 24-10-08 16:14

Højris så må du lige sende et link for jeg har glemt hvad siden hedder hvor man kan oploade

Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 16:22

the1best, en af siderne hedder http://peecee.dk/

Fra : Klumme

Dato : 24-10-08 16:29
Fra : Klumme

Dato : 24-10-08 16:31

Sorry...Den hedder www.gemdet.nu

Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 16:36

en mere http://billedeupload.dk/

velkommen tilbage fra siesta klumme

Fra : the1best

Dato : 24-10-08 16:36

Kigger lige på det imorgen

Fra : karenD

Dato : 24-10-08 16:37

Haha....skidegodt Klumme.

Jeg sad og nikkede genkendende...lige indtil hun leverede den sidste replik!

Fra : Klumme

Dato : 24-10-08 16:39

Nå den sidste var du ikke med på Karen LOOOL hi hi hi

Fra : Klumme

Dato : 24-10-08 16:40

Tak Tak Nordsted...

Fra : piaskov

Dato : 24-10-08 19:23

Citat
Ikke tykke, men slappe, så nu kan jeg se loftet igen

Så kan du altså også se at ordne lakserogn nu.

Fra : creamygirl

Dato : 25-10-08 00:15

Hold da kæft den er grineren.

Og da jeg endelig fik styr på mellemgulvet igen, så kom det næste grineflip.

Se lige hvad der står i én af kommentarene til videoklippet.

Citat
I didn't get it - are they speaking dutch or something. What was it about that pic?

Fra : Klumme

Dato : 25-10-08 00:20

Overraskelsens kunst virker LOOOL Dejligt at se dig...hvor hulen har du været henne. Har du været inde for pædofili eller sprikørsel??

Fra : creamygirl

Dato : 25-10-08 00:23

Citat
Har du været inde for pædofili eller sprikørsel??

Ikke i år. Men julefrokosterne nærmer sig, så det kan vel nåes endnu.

Fra : Klumme

Dato : 25-10-08 00:23

Nåå ja for fanden. 2 fluer med et smæk hehehe.

Fra : creamygirl

Dato : 25-10-08 00:25

Og i øvrigt tak fordi du bemærker det når jeg er fraværende.

I feel the love....

Fra : Klumme

Dato : 25-10-08 00:26

Er du sindsyg...Du efterlader et hul på størrelse med Philipinergraven

Fra : creamygirl

Dato : 25-10-08 00:30

Det er jeg ked af. Så må jeg jo kigge ind lidt oftere.

Jeg er dog på vej i seng. Har jo et par "lømler" der står tidligt op.

Kan du sove godt søde Klumme

Fra : Klumme

Dato : 25-10-08 00:31

I lige måde søde creamy... Jeg sætter mig på sengekanten og lurer lidt hihi

Nat nat

Fra : creamygirl

Dato : 25-10-08 00:32

Hold nu kæft. Jeg kan aldrig sove, når du har truet med at lure LOOOOOL

Fra : Højris

Dato : 26-10-08 10:45

I mellemtiden er det så blevet søndag middag !!
the1best vi venter på det farverige fottos

I mellemtiden kan det blive til en søndags griner.
http://www.youtube.com/watch?v=y8WF3tfqrrE <http://www.youtube.com/watch?v=y8WF3tfqrrE>
Højris

Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 10:50

Hmmmm Min humor rækker ikke til den....

Fra : Højris

Dato : 26-10-08 11:06

Og hvorfor så ikke ??

Det starter med at en sommerfugl udløser en alarm og ender med en båd gennem taget.
Jeg mener, var det dit tag kan jeg da godt forstå din manglende humor.
Højris. go søndag.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 11:07

En skal jo ha point, og denne gang blev det dig granner, som det gik ud over

Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 11:09

Snøffft, men jeg kan ikke gøre for det, men jeg syns bare ikke det er sjovt...Det er ikke noget personligt, men den fænger ikke.

Og en velsignet søndag til dig ligeså.

Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 11:13
Fra : Mosebaek

Dato : 26-10-08 13:36

Jo,den synes jeg var go`:
Citat
Det starter med at en sommerfugl udløser en alarm og ender med en båd gennem taget.

Den starter mildest talt en kædereaktion.
Den gamle vending "liden tue.........",kan også bruges.

Mosebaek.

Du har følgende muligheder