Hjælp
Fra : Sarah_29
Vist : 458 gange
50 point
Dato : 20-10-08 13:15

Hej

Jeg skal til at være selvstændig og søger store lokaler hvor jeg kan holde fester for firma/privatemennekser. Jeg vil udleje til dem, men problemmet er bare at jeg kan bare ikke finde nogen. Dem jeg søger der skal helst være minimum 500 mennesker, er der nogen der kender hvor man kan leje disse lokaler.

Hilsen

Sarah

Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-08 13:20

Prøv forsamlingshuse

Du skal lige være opmærksom på, at mange steder kan man ikke leje lokaler/forsamlingshuse
hvis det er til ungdomsfester, heller ikke selv om der er voksne til stede

Fra : steenolsen

Dato : 20-10-08 13:30

Prøv http://www.virksomhedslokaler.dk/ - vi fandt vores nye kontor herigennem

Fra : JensT

Dato : 20-10-08 15:11

500 mennesker... der er jo næsten behov for sportshaller

Mange sportshaller i provinsen udlejer hele hallen eller mindre bi-haller...

Fra : JensT

Dato : 20-10-08 15:13
Fra : JensT

Dato : 20-10-08 15:14
Fra : JensT

Dato : 20-10-08 15:16
Fra : Ammitz

Dato : 20-10-08 17:43

Prøv igennem kommunerne - der kan man leje haller til halfester m.m.

Ammitz

Fra : Sarah_29

Dato : 20-10-08 18:12

Tusind tak for jeres svar. Problemmet er bare at jeg vil gerne have noget som mit eget og ikke kommunes. Hvis i kender flere steder så sige endelig til.

Fra : LuffeA

Dato : 20-10-08 18:59

Det kræver vist nogen kapital hvis Du vil have Dit eget, eller har jeg misforstået noget ???

Fra : Sarah_29

Dato : 20-10-08 19:15

ja men det har jeg også , da vi er 2 der skal starte det .

Fra : IBM760

Dato : 09-11-08 21:58

Sarah-29 - hvis du fortæller i hvilket område, du ønsker lokalerne vil det nok hjælpe noget.

Og hvsi du skal have plads til 500 mennesker, er det jo et helt lagerlokale (f.eks. i en industri område).

PS: Husk at acceptere dine spørgsmål, ellers er der ikke ret mange der gider, at svare på dine spørgsmål.

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 0