Rep af Yamaha VX750SE
Fra : dipedut
Vist : 394 gange
20 point
Dato : 19-08-08 12:15

Jeg har en gammel Yamaha VX-750Se motorcykel hvor den bagerste knastaksel er knækket.
Jag har købt en i tyskland, men har nu ventet over et år på Søborg MC skulle lave den uden resultat.
Er der nogen her der kender en reparatør der kan skifte den for mig vil jeg blive meget glad

Fra : tjasse

Dato : 19-08-08 12:22

Prøv at oprette dig her, og spørg:

http://www.motorcykelgalleri.dk/

Fra : biker-ew

Dato : 19-08-08 19:42

hej er er det sjælland du komme fra ?? hvis ja -held og lykke me din cykel der nok nemere du finde en der over
mvh fra fyn

Fra : dipedut

Dato : 19-08-08 21:57

Jeg bor i Københavns området

Fra : egoland

Dato : 06-09-08 11:42

Du har, så vidt jeg kan læse, den nye knastaksel. Hvorfor hneter du ikke bare motorcyklen, og finder en anden mekaniker?

Fra : dipedut

Dato : 06-09-08 11:58

Jeg har hentet motorcyklen, men det er åbentbart svært at finde en mekaniker der reparere gamle motorcykler. Så hvis du kender en hører jeg meget gerne fra dig.
Har reservedelene, skal "bare" monteres.

Fra : egoland

Dato : 06-09-08 12:18

Det lyder ret skørt! En Virago burde alle lidt ældre mekanikere være rendt ind i på et tidspunkt. I øvrigt er den ikke specielt kompliceret at skrue på, så hvis du kender en hobby-mekaniker, kan han sikkert klare sagen for dig. Det eneste, lidt specielle værktøj, man skal bruge, er så vidt jeg lige kan gennemskue, en moment-nøgle, fås i t. hansen, kr. 250,-. Nu bor jeg i Jylland, så jeg ved ikke lige, hvor man skal spørge i København. Men prøv at være lidt mere stædig. Hvor mange steder har du spurgt?

Fra : biker-ew

Dato : 06-09-08 12:24

hej hvad vis jeg sende dig en pdf file om din cykel som beskrever hvordan man gør til at skifte den evt kan du finde en der kun hjælpe dig med det ? at skifte den ??
hvis ja send en privat besked og jeg sende dig en pdf fil om den bike mvh

Fra : biker-ew

Dato : 06-09-08 12:29

korrekt egoland man skal ikke bruge ret meget værktøj momentnøgle og søgeplade til indstil af ventiller .og let tid til af ogmont af motoren .
hilsen fra fyn

Fra : metteKanDu

Dato : 17-09-08 17:46

hej dipidut.jeg kan godt skifte den,men jeg er fra fyn,så der er jo lidt langt.
har før selv haft en virago 1100,den kørte perfekt efter en omgang renovering jeg selv foretog.

Fra : egoland

Dato : 17-09-08 20:01

Har du fundet ud af noget, dipedut?

Fra : dipedut

Dato : 18-09-08 22:53

Hej egoland

nej jeg har ikke fundet ud af noget endnu.
biker-ew var så venlig at sende mig rep. håndbog, men jeg har endnu ikke fundet ud af noget.
Tror ikke lige jeg har mod og tid til at reparere den selv - så jeg ved sgu ikke lige hvordan jeg skal løse det- Det skulle jo heller ikke gerne koste en bondegård.

Du har følgende muligheder