JOG R
Fra : markschmidt
Vist : 795 gange
80 point
Dato : 10-07-08 19:21

hvordan piller man skiverne på en jog r årgang 2007... hvor sidder skiverne henne på denne?

Fra : LuffeA

Dato : 10-07-08 20:20

Hvis det er bremseskiverne er de jo synlige, og kan ikke anbefales at afmontere....og køre bagefter.

Fra : refi

Dato : 10-07-08 20:53

Fra : markschmidt

Dato : 11-07-08 00:48

jeg taler om begrænseren.. ikke bremseskiverne haha..

Fra : refi

Dato : 11-07-08 11:04

Citat
jeg taler om begrænseren

Den er LOVBEFALET

Fra : markschmidt

Dato : 11-07-08 11:51

Scooteren skal bruges til banekørsel og derfor er det ikke i strid med loven at fjerne skiverne... men er der nogen der kan hjælpe mig med hvor skiverne er placeret på denne scooter..?

Fra : Spotbot

Dato : 11-07-08 20:31

jep den sidder under varaiator skjoldet
http://www.billig-scooter.dk/about49.html

Men pas nu på når du spænder til igen med luftnøgle

Fra : Spotbot

Dato : 13-07-08 14:57

men det giver ikke særlig meget at fjerne skiven på jog r, kun en smule mere topfart, yderligere er gearingen ret lav, så den stiger i omdrejninger ved 50km/t selvom alle begræsninger er fjernet.. forrøret er ret tyndt og begrænser motoren meget... hvilken årgang er det ?

Fra : pallebhansen

Dato : 13-07-08 15:47

årgang 2007 10-07-08 19:21
Næsten ny, til banekørsel

Fra : Spotbot

Dato : 13-07-08 18:06

Nå ja det står sku da i overskriften hehe

ja hvis den var fra 03 kunne jeg bedere se grunden til banekørsel

Fra : markschmidt

Dato : 13-07-08 18:31

skiven er nu pillet og den kører ca. 45km/t.. hvad vil i råde mig til at gøre hvis jeg ønsker yderligere 10-20km/t??

Fra : refi

Dato : 13-07-08 21:26

Citat
hvad vil i råde mig til at gøre hvis jeg ønsker yderligere 10-20km/t??

At tage bussen eller vente til du kan købe en motorcykel......

Den med banekørsel er der ingen der tror på..... Så ville du ikke spørge her men i "klubben"

Fra : Spotbot

Dato : 13-07-08 22:17

Så skal du have en anden udstødning på.. eller en højere gearingeren bagefter udstødningen

Fra : pallebhansen

Dato : 13-07-08 22:30

Ja et 32 tands tandhjul bagi.

Fra : jeansgade