mobilt internet
Fra : HenrikBo
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 30-06-08 19:50

Hej Jeg vil gerne skifte udbyder, jeg har et lille sommerhus i sverige og derfor har jeg vakgt denne udbyder forløbig http://butik.ice.net/Privat/Produkter.aspx - de har en model til 199 kr og en anden til 49 + 2 kr pr mb. Ved I hvor meget man kan surfe for 2 kr ?

Fra : trimare46

Dato : 30-06-08 21:20

det er alt for dyrt. hos 3 kan du få op til 7,2 mb for 299 0m måneden. der er fri forbrug, både i danmark og sverige. og det fungerer hammergodt.jeg har det selv, jeg bor på en båd, og har endnu ikke været et sted hvor der ikke var dækning.
det er det absolut førende selskab indenfor mobilt bredbånd.

Fra : mikael.beck

Dato : 01-07-08 08:05

spørgsmål/svar til trimare46 jeg mener at du kan få det samme abonm. hos 3 i Sverige til SV. kr. 199,00 pr. md. ??

Hilsen MB

Du har følgende muligheder