Keeway Focus
Fra : ebbesen92
Vist : 623 gange
50 point
Dato : 26-06-08 00:53

Hej Gutter
En af mine venner har en keeway focus men 45 forrør og har lige pillet skiven
men kan det passe af den kun skal kunne rande 55km/t
er der flere begrænsninger eller andre ting vi skal gøre for af den kører hurtiger
uden det koster det store
syntes den køre godt men ville det hjælpe vis vi skiftede dyse ?

Hilsen Martin

Fra : refi

Dato : 26-06-08 09:27

Citat
eller andre ting vi skal gøre for af den kører hurtiger

Ja - tage kørekort og købe en motorcykel....

Fra : Spotbot

Dato : 26-06-08 12:29

Ja i skal dyse op

Fra : ebbesen92

Dato : 26-06-08 16:53

refi: har taget kørekort men kun til traktor :)

spotbot: hva dysse ville du tro der skal i ?

Fra : refi

Dato : 26-06-08 17:24

Citat
har taget kørekort men kun til traktor

Derfor også fartbegrænsningen....

Fra : Spotbot

Dato : 26-06-08 19:01

Jamen hvilken dyse sidder der i nu ?

Fra : simon-ms

Dato : 28-06-08 18:29

55 km/t skal nok passe, sådan en er ens med en cpi oliver city og og min cpi oliver city med samme opsætning render også ca 55, du skal ikke pille ved dysen, i min sidder der en 56'er og den passer helt perfekt til 45 forrør også, en 60'er for stor, er prøvet. Der er ikke andre begræsninger, men skal den rende stærkere så skal der en tun udstødning på.

Fra : Spotbot

Dato : 29-06-08 20:27

Hvorfor er det så jeg kender så mange der med et 45'er forrør kan rende ca. 62-63 på gps, med cpi oliver city, popcorn og keeway focus uden skive

Fra : simon-ms

Dato : 29-06-08 20:36

Jeg har ikke målt min med gps, så jeg ved ikke præcis hvad den køre, men det kan også sagtens passe at den køre 60, den køre normalt små 80 på spedometer og sommetider lidt mere eller mindre alt efter om det er mod eller medvind, nu vejer jeg også godt til, og det betyder altså også noget om man vejer 50 eller 100 kg.

Fra : Spotbot

Dato : 02-07-08 09:14

Ja jeg ved godt der er forskel på 50 eller 100 kg, hmm, nú siger du den kører 80 på speedo, og før sagde du at 55 var en normal hastighed ?

Fra : simon-ms

Dato : 02-07-08 17:28

Ja jeg siger den køre 75-80 på spedometeret, men spedometeret viser alt for meget, men hvor meget den viser for meget ved jeg ikke præcis, blot at den der målere der står i vejsiden og som blinker når man køre for stærkt sagde at jeg kørte 40 da mit spedometer viste 50.

Fra : Spotbot

Dato : 07-07-08 14:06

Jep, 75-80 svarer normalt til 60-65

Du har følgende muligheder