hjælp til skrædder
Fra : jasmina25
Vist : 2104 gange
220 point
Dato : 17-06-08 16:42

hej

er der nogen der ved hvor jeg kan finde en billig skrædder!!
jeg skal nemlig have syet en kjole!!

god dag

Fra : Teil

Dato : 17-06-08 16:48

I Skagen ? ?

Fra : piaskov

Dato : 17-06-08 16:48

Hej . Hvor i landet skal vi lede

Fra : k1975

Dato : 17-06-08 16:50

Er der ikke en syerske i lokalområdet, der kan klare det ?

Fra : supersine669

Dato : 17-06-08 16:51

Kommer an, hvor meget tid du har.

Håndværkerskolen syr gratis, man skal kun betale for materialerne.

Fra : Teil

Dato : 17-06-08 16:52

Håndarbejdsskolernes elever vil gerne tjene lidt ekstra.

Så find en skole i dit område.

Fra : jasmina25

Dato : 17-06-08 18:31

hej igen
ehehheh
tak for svarene!! i håndværkerskolen virkelig gøre de det!!

ja undskyld det skal være i København!!

god dag

Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-06-08 19:02

Jeg syntes, du skal prøve her på Islands Brygge - du kan få syet efter mål, og må gerne evt. selv medbringe stof - rimelige priser og faguddannede
http://www.shhhy-vi-syr.dk/?pid=19

Fra : k1975

Dato : 17-06-08 19:16

Se her, der er flere muligheder

http://firma.eniro.dk/query?&what=cs&search_word=systuer%20og%20skr%E6ddere&sort_order=alphabetical&header_code=30712&init_letter=S&stq=25

Jeg har tidligere brugt "Stoppenålen" med et godt resultat. Medbragte selv stoffet.

Men ring til de forskellige, der er sikkert prisforskel. Og det er ikke "billigt" at få syet en kjole efter mål.

Har du ikke mulighed for at finde en færdig, som du kan lide og som passer dig.

Fra : dr_dem

Dato : 17-06-08 19:21

jeg har en symaskine og jeg syr selv mit tøj og det kunne du også gøre

Fra : Teil

Dato : 06-07-08 09:12

har du syet den klud ?

Du har følgende muligheder