Vista skak til XP ?
Fra : rokkie
Vist : 1282 gange
200 point
Dato : 26-05-08 12:11

Jeg har søgt lidt efter Vista's version af skak til Windows XP.

Men jeg kan ikke rigtigt finde noget...

Nogen der har været heldigere end mig i dette tilfælde ?

Rokkie

Fra : o.v.n.

Dato : 26-05-08 12:22

Jeg kender ikke skak på Vista, men hvis det er et spil som er indbygget, så kan du sikkert ikke finde det andre steder end på en Vista computer, du kan så forsøge at kopiere spillet og se om det fungerer på en XP computer, XP kabalen kører fint på en Vista, det er prøvet så måske kan du gå den anden vej, der er ellers mange forskellige skakspil du kan hente, men den indbyggede i Vista kan du ikke hente for sig selv

Fra : o.v.n.

Dato : 26-05-08 13:18

Jeg tror nu ikke det vil lykkes for dig, Vista skak kræver vistnok DirectX 10 og det kan du ikke få til XP

Fra : Oldboston

Dato : 27-05-08 11:24

Jeg går ud fra, at du er interesseret i at spille skak, og at det er dit egentlige formål med spørgsmålet? Jeg kan selvfølgelige tage fejl og så må du undskylde ulejligheden.
Men hvis jeg gætter rigtigt - du vil gerne spille skak - så kan jeg anbefale dig at prøve webstedet itsyourturn.com

Det er et website, hvor du kan spille både skak og masser af andre brætspil med andre interesserede. Det er helt gratis, medmindre du spiller virkelig meget, for så kan du vælge at blive medlem for vistnok 25 USD om året.

For skakspillere er der turneringer og man kan udfordre andre, og selv blive udfordret.

Dette svar har ikke meget at gøre med VISTA, som jeg ikke kender, men måske kan du bruge det alligevel.

Du har følgende muligheder