Cykelbukser med lap
Fra : Puch_MaxiK
Vist : 913 gange
75 point
Dato : 28-04-08 15:30

Dette er til et eksamensprojekt i teknologi.

Jeg vil derfor gerne bede jer om at deltage i undersøgelsen, og så giver jeg point til en tilfældig der har medvirket i spørgeskemaet. Det tager kun 1 minut at udfylde. På forhånd tusind tak :)

Her er linket til undersøgelsen:

www.askpeople.dk?i3=f0f17dc174cfdd5

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 75 point
Dato : 28-04-08 16:32

Dit spørgeskema henvender sig da vist kun til mænd

Fra : refi

Dato : 28-04-08 16:39

Nej nej - lappen skal blot flyttes lidt

Fra : granner01

Dato : 28-04-08 18:18

jeg har udfyldt skemaet og jeg er kvinde. Er der noget jeg har misforstået?

Fra : Puch_MaxiK

Dato : 28-04-08 18:39

Hehe. Ja jeg glemte at sige at den kun henvender sig til mænd (som vist også er det primære køn der cykler for alvor) :)

Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-08 18:45

Min cykel led af metaltræthed, så den har jeg solgt, min bror derimod er lige taget på cykelferie i Frankrig, underlig form for humor at cykle 80-130 pr dag, og det kalder han ferie

Fra : achton

Dato : 28-04-08 20:09

Jeg købte en kina cykel MB med det hele.
Ny, 500 DKK

Fra : chaufrat

Dato : 28-04-08 20:46

Hilsen fra en gammel cykel motionist.

Fra : Kortoververden

Dato : 28-04-08 22:04

Citat
Hehe. Ja jeg glemte at sige at den kun henvender sig til mænd (som vist også er det primære køn der cykler for alvor) :)

Sikke noget vrøvl.

Iøvrigt er der jo flere grunde til at der ikke er en åbning foran på cykelbuksen, dels ville det gå ud over komforten og dels ville det give aircondition hvor det ikke er specielt smart at blive afkølet

Fra : granner01

Dato : 28-04-08 22:18

Hvorfor henvender det sig kun til mænd? Kvinder bruger da også cykelbukser når de cykler og vi kunne da også bruge en klap med let åbning, selvfølgelig pleceret på det rigtige sted. Så kunne vi også komme af med vandet på en fiks måde.

Fra : Puch_MaxiK

Dato : 28-04-08 22:26

Ja det er rigtig nok. Det er bare ikke så smart at placere fx en lynlås så den går hele vejen ned, da det vil gå ud over komforten. Derfor vil jeg lave noget i retning af en let åbne/lukke løsning, der sidder lidt længere oppe, så den ikke generer. Udover det, så skal der være nogle flapper ind over, så de rikke kommer kølig luft ind.

Men jeg har set at der er lavet en cykelbuks til kvinder, der er udformet lidt som en våddragt, så den er lettere at få af, da der er en lynlås omme bag på ryggen.

Fra : refi

Dato : 28-04-08 22:31

Det skal da være en buks med indlagt dræn

Sgu da ingen grund til at lukke noget op og i......

Dernæst varer det ikke længe inden cyklen med vinduesvisker bliver opfundet.....

Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-08 22:43

Indlagt dræn go home, der er da tisletten

http://blog.dk/v/278816

Fra : granner01

Dato : 29-04-08 22:29

Der kunne være en klap indsyet med en kraftig velcolukning

Fra : Puch_MaxiK

Dato : 30-04-08 11:31

Det var også det jeg havde tænkt mig

Godkendelse af svar