Størrelse af Kondom
Fra : Lykke16Tyr
Vist : 750 gange
20 point
Dato : 19-03-08 09:23

Hej Jeg er den dreng på 16 og jeg vil gerne vide noget om hvilken størrelse af kondom jeg skal bruge mit penis er ca 19 cm og 52 mm bred hvilken størrelse kan i råde mig til.

Fra : Monsen1234

Dato : 19-03-08 09:44

Prøv dig frem, køb lidt forskellige str.

Fra : dova

Dato : 19-03-08 10:35

Ikke str. small i hvert fald

Fra : maler-fidusen

Dato : 19-03-08 10:51

Det er meget forskelligt fra producent til producent - prøv dig frem ... men de fleste bruge stor str.+

Fra : Teil

Dato : 19-03-08 11:19

Find en butik med prøverum.

Fra : Sunowich

Dato : 19-03-08 13:32

Her er et skema hvor du kan tjekke din størrelse http://www.kondomland.dk/?gclid=CI6QtvKXmZICFQweQgodiHy3-w

Fra : Sunowich

Dato : 19-03-08 13:39

Og så lige en sang fra apoteket også http://www.apoteket.dk/Spoerg%20apoteket/Stil%20spoergsmaal/Sex%20og%20k%C3%B8nssygdomme/Kondomst%C3%B8rrelser.aspx

Og så må du have en dejlig påske

Fra : Smokei

Dato : 19-03-08 15:14

XXL og dem med romsmag. Dem er damerne helt vilde med
God fornøjelse og god påske

Fra : holamik

Dato : 18-05-08 21:10

Du skal mare bruge medium.