opskrifter til baby born
Fra : jettemichael
Vist : 3490 gange
20 point
Dato : 26-12-07 11:56

hej er der nogen der har opskrifter på babyborn tøj strikket måske også til bamser mvh jette

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 26-12-07 12:29

Næh - men jeg kan da fortælle dig hvordan man accepterer den hjælp man får på Kandu....

Det gør man ved at trykke på "accepter" ved et af de svar man har fået og derefter trykker på "send"

- Ubesvarede    3
- Besvarede    0
- Annullerede    1
- Slettede    0
Ialt

PS..

Kandu lukker dine spørgsmål hvis du ikke selv gør.....

Fra : Krammepige

Dato : 26-12-07 12:30

Her er nogle både til Baby Born 43cm og 12 cm http://helles.opskrifter.k-nettet.dk/main/custom.asp?wid=1727&customID=1744

det var et link jeg selv fik tilsendt af en herinde fra da jeg søgte opskrifter til babyborn. Jeg har strikket en dåbskjole rigtig sød med kyse og det hele.

hilsen krammepige

Fra : jettemichael

Dato : 26-12-07 15:56

hej krammepige tak for dit svar det prøver jeg at kigge på mvh jette

Godkendelse af svar
Fra : jettemichael

Dato : 26-12-07 15:57

Tak for svaret refi.

Fra : refi

Dato : 26-12-07 16:04

Det var da vist det forkerte du accepterede

Fra : jettemichael

Dato : 26-12-07 16:07

jeg kan ikke rigtigt finde ud af jeres system skal men accepter før man svare syntes det er lidt indviklet mvh jette

Fra : refi

Dato : 26-12-07 16:13

Nej - du skal acceptere NÅR du har fået svar - og så acceptere det svar der passede dig bedst.....

Det behøver ikke være det første - blot EEN af alle kommentarerne.....

Accepterer du IKKE en af dem INDEN 3 måneder - lukker Kandu spørgsmålet....

Dine point er tabt under alle omstændigheder - så du kan jo lige så godt "berige" en af svarene der kom dit problem nærmest, hvis du ikke lige fik det svar du havde håbet på....

Er der noget du ikke forstår er du velkommen til at spørge - også her - du behøver ikke oprette et nyt spørgsmål....

Fra : Krammepige

Dato : 26-12-07 17:21

wauuww tror da også jeg vil svare som refi næsten gang hvis man får svarer accepteret ved ikke at svare på spørgsmålet. sejt, tillykke med det refi smil

Fra : Nordsted1

Dato : 26-12-07 22:55

Jette det link du fik af krammepigen, fik du jo også i det spørgsmål kandu annullerede

Husk du også har to spørgsmål som du ikke har accepteret/annulleret, du bliver som refi skriver, fratrukket point hvis kandu gør det før dig

Fra : jettemichael

Dato : 27-12-07 09:36

jeg kan ikke finde ud af det her refi det kan godt være jeg er kidt dumt jeg accetede dit svar i går og nu er jeg nærmest trtil grin

Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-07 09:51

Jette, slaaaap helt af, du har accepteret noget som ikke er et svar, men Krammepigen overlever sikkert, det vil jeg da håbe

Når du har stillet et spørgsmål, og fået et brugbart svar, accepterer man det svar og lukker på den måde spørgsmålet.

Andre brugere kan så søge på spørgsmålet, og du undgår strafpoint ved selv at lukke det

Fra : Krammepige

Dato : 27-12-07 10:00

Har overlevet det var også med et smil efter det jeg skrev hvis ikke ikke skulle have lagt mærke til det. Jeg vidste nu heller ikke du havde haft spurgt før og jeg vidste heller ikke at man fik straf point hvis man ikke selv lukkede sit spørgsmål igen.

Fortsat god jul.

Fra : jettemichael

Dato : 27-12-07 11:50

så hermed en stor undskyldning til krammepigen

Fra : Krammepige

Dato : 27-12-07 12:01

Nej nej det var ikke meningen du skulle undskylde, ville bare gerne hjælpe og jeg kan sige dig den dåbskjole der er i opskriften du fik den bliver bare så sød, jeg er glad for min, det skulle ha været en gave men jeg valgte selv at beholde den, da jeg ikke tror jeg vil få en til strikket lige nu og her. Så er der også lidt for pigerne og lege med når veninderne kommer på besøg med deres børn og ikke mindst mit lille "papbarnebarn" på 2 år.

Hej igen smil

Fra : mj14

Dato : 17-04-08 07:49

ja der er inde på www.hendensverden.dk til begge dele.

Fra : kirsten663

Dato : 28-04-08 17:01

Jeg kan ikke komme ind på siden lige nu,men prøver igen senere
kirsten663

Fra : piacarlsen

Dato : 27-11-11 19:50

jeg leser efter en strikket body til baby born dukke

Du har følgende muligheder