Hvor meget skal jeg sælge dem?
Fra : thilde1
Vist : 689 gange
100 point
Dato : 13-12-07 21:36

Hej min franske bulldog har fået hvalpe med en "bomuldshund". Spørgsmålet er hvor meget kan jeg tillade mig at sælge dem for, hvad er rimlig??
Mvh thilde1

Fra : akle

Dato : 13-12-07 21:39

max kr. 1500
MVH Akle

Fra : bevi54

Dato : 13-12-07 21:43

Det er op til dig selv, men Dansk Kennel klub anbefaler en pris på 2500 kr. og ikke mindre end det.
For hunde uden papirer.
Mvh Bevi54

Fra : Birgitta

Dato : 13-12-07 21:44

Det kommer an på...

Hvis du sælger dem med alt hvad der hører til af dyrlægekontrol, ormekur, vaccination og registrering, så gør du det bedst muligt for dine hvalpe, og du kan lægge udgifterne oveni de 1500.

Tillykke med familieforøgelsen..

Har du nogen købere?

For prisen følger jo også efterspørgslen..

Fra : thilde1

Dato : 13-12-07 22:06

Tak for alle jeres svar
Jeg havde tænkt mig at sælge dem, kun med orme kur. Vil prøve at sælge dem for 2500 kr så, hvis jeg kan. Har ik fået hvalpende for at tjene på dem, mere så min hun kunne få oplevelsen af at være mor. Men selvfølgelig håber jeg da at indtægten bliver højre ind udgifterne.
Mvh thilde1

Fra : dova

Dato : 13-12-07 22:44

Citat
Har ik fået hvalpende for at tjene på dem, mere så min hun kunne få oplevelsen af at være mor

Gudfaderbevares......Som om en hund skulle savne noget den ikke har prøvet .......og så den blanding

Fra : mulberry

Dato : 14-12-07 01:11

Citat
Gudfaderbevares......Som om en hund skulle savne noget den ikke har prøvet .......og så den blanding [Hahahahaha]

Åhh, det kan den vel nok, dens instinkt for den sag leder den jo nok kraftigt.
Der er også mange katteejere, der mener, at det er godt for deres kat, at have haft et kuld føt de bliver steriliserede, for ligesom, at have levet et mere fuldkomment liv. Det lyder jo meget godt, bare ikke set i forhold til det store antal uønskede katte, der lever en kummerlig tilværelse. En del af dem som resultat af den holdning.
Jeg ved ikke, hvordan det er med hunde, men når katte bliver neutraliserede, bliver de som før de var kønsmodne, igen, killingeagtige.

Fra : sødprinsesse

Dato : 14-12-07 09:34

Hej... hmm irriterer mig lidt over at folk gør grin med noget der er alvor for andre....
Vil næsten gætte på at "dova" ikke selv har hund........

Nå... men jeg ville gerne vide hvad en "bomuldshund" er? ....en hund uden papirer oder?

Fra : mulberry

Dato : 14-12-07 09:42
Fra : mulberry

Dato : 14-12-07 09:44

Klil på billedet for at se det i stor størrelse.

Fra : Birgitta

Dato : 14-12-07 14:06
Annuller spørgsmålet
Fra : thilde1

Dato : 14-12-07 21:54

Jeg siger mange tak for jeres svar/meninger.

Du har følgende muligheder