Bagemaskine Linea piu BM-635
Fra : jens2990
Vist : 2894 gange
301 point
Dato : 08-12-07 14:52

Er der nogen der har en brugsanvisning til ovenstående, da min egen er bortkommet og det ikke er lykkedes for mig at finde en på nettet?

Fra : refi

Dato : 08-12-07 15:46

Du henvender dig til Coop - det er deres lavprismærke.....

http://www.coop.dk/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=46&sSideNavn=Linea+piu

Fra : jens2990

Dato : 10-12-07 13:40

Coop har den desværre ikke!

Fra : refi

Dato : 10-12-07 14:17

Så bliver den "næsten" umulig at finde med mindre du tilfældigvis render over en der har købt en magen til.....

Fra : stilkene

Dato : 10-12-07 14:31

ved at søge på denne side, var der måske noget du kunne bruge, i mangel på bedre:
http://bagemaskinen.dk/index.php?page=xbm2000

Accepteret svar
Fra : nusermus

Modtaget 301 point
Dato : 11-12-07 08:03

ellers kan jeg kopi min til dig og senden den over mail til dig men den er beskit men det gør jo ikke noget

Fra : jens2990

Dato : 12-12-07 02:47

Og jeg siger pænt tak for hjælpen til dig, nusermus!

Godkendelse af svar
Fra : jens2990

Dato : 12-12-07 02:48

Tak for svaret nusermus.