Skak på lommespil.
Fra : Iboga
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 03-12-07 21:09

Hej alle.

Leder efter et lommespil med skak på... Har googlet det, men synes ikke at jeg kan finde noget.

Og for at gøre det bedre så skal det være på engelsk..

Alle forslag modtages.. :)

Venligst
Iboga

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 03-12-07 21:30
Fra : skt_Thomas

Dato : 04-12-07 11:39

Hvis du har ene nyere mp3-afspiller, kan du tage et kig på Rock Box, det er et gratis firmware/styresystem til mp3-afspillere, som kan gøre en masse nye ting, heriblandt er der en masse spil, også skak.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvilken mp3-afspiller du har, og om det virker til den, men på min Sandisk Sansa, er der ihvertfald skak.

prøv at tage et kig på Rockbox.org

NB: husk lige at du godt kan miste din Garanti, hvis du roder med din afspillers firmware

Fra : Naqibullah

Dato : 04-12-07 13:12

Du kan downloade et skak spil til din mobil telefon så har du den i din lomme!

Godkendelse af svar
Fra : Iboga

Dato : 04-12-07 18:27

Tak for svaret Nordsted1, havde selv googlet det, men fandt slet ikke hvad du fandt.

Det er hermed købt og julegaven til kærsten er i hus!

Takker

Fra : Nordsted1

Dato : 04-12-07 19:29

Selv tak