Kondom størrelser
Fra : silverfox4
Vist : 9973 gange
20 point
Dato : 09-09-07 19:10

Hej.
jeg har et problem med at finde ud af min kondom størrelse da jeg helst kun vil købe en gang, for jeg er lidt genert.
min er 15-16 cm når den er stiv og er vel helt almindelig til størrelsen i tykkelse.

men hvilken str vil i skyde på?

tak på forhånd.
silverfox.

Fra : jacob_waino

Dato : 09-09-07 19:26

Jeg ville skyde på en helt almindelig størrelse... ikke noget med nogen der står XL eller XXL på..

15-16 cm, er jo det som ifølge en masse undersøgelser er gennemsnitsstørrelsen og derfor sikkert også der hvor kondomfabrikanterne lægger den største del af deres produktion.

Med hensyn til din generthed, så tag det rolig - du er ikke den første der er genert og der er altså ikke nogen der sætter det store tågehorn igang når der kommer en fyr hen og køber kondomer - det er jo ligeså almindeligt at købe en liter mælk...

Held og lykke

Fra : Bille1948

Dato : 09-09-07 19:32

Du kan jo også købe dem pr. postordre eller på nettet, så du slet ikke behøver at gå ind i en butik.

Fra : thomas2610

Dato : 09-09-07 19:47

Hej

Du kan kigge dig lidt om her http://www.fabrikkernes-depot.dk her er både lidt om størrelser og diverse sortimenter med forskellige størrelser.

Lidl supermarked har dem i en størrelse men i flere varianter, så hvis du har sådan en forretning i nærheden, så er der nok ingen der kigger.

Men husk at få købt nogen.

God fornøjelse.

Fra : thomas2610

Dato : 09-09-07 19:48

PS Lidl sælger dem i papæsker, og du tager dem selv på hylden. Ikke lige foran næssen på kassedamen.

Fra : kettedk

Dato : 09-09-07 20:58

Vi fik engang kondomer på skolen, da vi havde besøg af en sexolog.
Citat
min er 15-16 cm når den er stiv og er vel helt almindelig til størrelsen i tykkelse.

Stort set det samme her. Det kondom vi fik af sexologen var i størrelsen medium, og det passede
mig fint, så prøv du også med det

//Kettedk

Fra : jakjoe

Dato : 09-09-07 22:01

Du kan også handle i Condomeriet.

http://www.sexogsundhed.dk/?id=2

mvh
jakjoe

Fra : disken

Dato : 10-09-07 01:46

HVAD størrelse er din DIK ? extra LILLE...

Ganske NORMAL CM meter måler du har,
så bare køb ind_

Kondomer kan UDVIDE SIG_ til enhver normal Dansk størrelse,
men komme du og ligger en heste ???? op
tror jeg IKKE det er kondomets SKYLD

nærmere damen du får BALLADE MED...

Fra : jenswl

Dato : 12-09-07 21:35

Hej Silverfox

Helt ærligt, så får du forhåbentlig brug for en del kondomer, og sandsynligheden for at du lige i første skud finder det, du synes matcher dig, er nok ikke speciel stor.
For nogle år siden kunne man købe "plankondomer" på apoteket, hvor de havde en "prøvepakke" med et par af hver slags i. Hvis det ikke længere markedsføres, vil jeg tro, at det er muligt via internetkondomerier at købe lidt forskelligt. Var det så ikke en ide at købe det og prøve dig lidt frem. Og det er altså en fordel af have lidt øvelse hjemmefra, før de skal bruges i selskab med andre.

Du har følgende muligheder