Plantegning af hus/lejlighed
Fra : the1best
Vist : 2347 gange
300 point
Dato : 09-09-07 13:45

Findes der et program hvor man kan lave plantegning af hus/lejlighed???

the1best

Fra : bredker

Dato : 09-09-07 13:47
Fra : the1best

Dato : 09-09-07 13:52

Helst et på dansk

Fra : trimare46

Dato : 09-09-07 14:03

auto CAD er ganske udmærket men dyrt. der findes dog piratkopier der er til at få fat i

Fra : the1best

Dato : 09-09-07 14:37

Prisen betyder ikke så meget, bare der er en demo så jeg kan se hvad det er.

Fra : refi

Dato : 09-09-07 16:06
Fra : jakjoe

Dato : 09-09-07 16:40
Fra : jomfruane

Dato : 09-09-07 16:45

Jeg anbefaler altid sketchup. Det fås i en gratis version, de har super nem vejledning via video direkte på deres hjemmeside.

www.sketchup.com

Du kan få en hel del skidt gratis, men denne bruger jeg selv - er Arkitekt.
Du kan spørge hvis du har brug for hjælp...

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 300 point
Dato : 09-09-07 18:27

Så lige du søgte et på dansk - det findes så vidt jeg ved ikke.

Hvis det kun er plan du skal bruge så kan du bruge hvad som helst. paint shop som vist nok ligger i windows.

i sketchup skal du lære at bruge et værktøj der ligner en blyant og et der ligner et viskelæder - mon ikke det går selvom det er på engelsk?

klik et sted, vælg retning med musen, indtast længden og så enter. Det vil nok tage dig 30 minutter inklusiv tegningen.

Fra : jomfruane

Dato : 15-09-07 06:59

Har du fået tegnet din plan?

Fra : tararam

Dato : 15-09-07 09:25

Jeg har en ven der har designet og tegnet huse. Pensioneret. Kan måske hjælpe dig. ?

Fra : the1best

Dato : 15-09-07 16:13

tararam>>>nej jeg har ikke fundet endnu som jeg kan bruge, så jeg vil meget gerne han noget hjælp, du kan lægge et privat indlæg til mig. På forhånd tak

Fra : jomfruane

Dato : 16-09-07 11:24

JEG TROR BARE JEG AFMELDER SPØRGSMÅLET

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 15-11-07 19:58

Takker for hjælpen, så derfor tak for svaret jomfruane.

the1best

Du har følgende muligheder