SKAK
Fra : tej1957
Vist : 827 gange
185 point
Dato : 18-08-07 18:45

Nå men jeg er så blevet udfordret/opfordret til at spille skak.
Og jeg ville såmænd bare spørge om der er nogen der kunne give mig et råd, hvor jeg kan downloade et spil skak, gratis vel at bemærke, på Internettet.
Og ingen shareware eller demoer, men et som jeg kan bruge til at træne mig selv med for måske at kunne finde ud af dette spændende spil.
Venligst
tej1957

Fra : tararam

Dato : 18-08-07 18:47

du er vel ikke så heldig at have VISTA. Der er det indbygget i 3D.

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 195 point
Dato : 18-08-07 18:52

du kan låne chessmaster på biblioteket, install og det bliver på comp.
du kan indstille det til flere hundrede modstander styrker

Fra : ferik

Dato : 18-08-07 19:01
Godkendelse af svar
Fra : tej1957