Busseronne str. 2 år, mønster
Fra : MildeCamilla
Vist : 1224 gange
20 point
Dato : 19-04-07 22:23

Ved ikke helt hvordan man gebærder sig herinde, men er der mon nogen der ligger inde med et mønster til en busseronne (bluse m. vidde og raglanærmer). Kan ikke sy, men vil så gerne prøve og nu har jeg fået en symaskine, så nu skal min lille datter's garderobe stå for skyd! Har en masse idéer, ingen erfaring og slet intet mønster. HJÆLP

Fra : Nordsted1

Dato : 19-04-07 22:29

Hvis der ikke kommer andre til, med nogle mønstre, så er jeg ret så sikker på du kan låne mønsteret på biblioteket.

Jeg kan også anbefale Burda's super easy symønstre, de er netop beregnet til nybegyndere

Eller mønstrene fra http://www.stofogstil.dk/ der er mønsteret klippet ud. Der kan du også købe reststoffer til en fornuftig pris, så du kan øve dig uden at blive ruineret

Velkommen til kandu

Fra : ziggy99

Dato : 19-04-07 22:35
Fra : Nordsted1

Dato : 19-04-07 22:38

He he ziggy99 det er jo strikkeopskrifter, det er jeg ret så sikker på ikke du'r på en symaskine

Fra : MildeCamilla

Dato : 19-04-07 22:42

HULK!! Har prøvet hos stofbutikkerne, på biblioteket, Ingelise... ja, you name it... men ingen busseronner/tunikaer. Jeg skal bare bruge et helt enkelt mønster på sådan en bluse. Er der slet ingen der ligger inde med det? Stof og stil ligger i Roskilde og internetsiden giver desværre ikke meget hjælp! Øv, altså.

Fra : aasenissum

Dato : 19-04-07 23:19

i morgen vil jeg lede ihærdigt blandt mine bøger, da jeg VED, at jeg har bl.a. elsebeth günthers : børnetøj, du selv kan sy. samt et par andre.
så finder vi ud af noget.
hjælpen er på vej.

Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-07 23:46

MildeCamilla - nu kommer moster på banen - godt nok ikke din moster, men kan vel bruges i nød.

Bare rolig, vi skal nok finde et mønster til dig og den lille skat.

Ellers laver jeg et udfra en skjorte eller lignende.

MosterHanne

Du har følgende muligheder