Hvordan tuner man en Peugeot ?
Fra : wilmund
Vist : 675 gange
20 point
Dato : 17-04-07 15:11

Er der nogen der ved hvordan man tuner en Peugeot speedfight 2 45 km/t?

- Jeg ved ikkei hvor ringene ligger. Jeg har prøvet det sædvanlige sted ..

Fra : renekure

Dato : 17-04-07 17:41

den tuner man ikke.
vil man kører stærkere - køber man sig en motorcykel !

Fra : mercerpigen

Dato : 17-04-07 20:08

Der skal sidde en skive på ca 5 cm i dia i varioen. Den har skabe kanter, så pas på fingerne. Desuden kan man skære blændrøret af udstødningen, og svejse hullet til.....
Og til Kandu`s politi
Så er det da en baneracer...
Det havde wilmund da bare glemt at skrive i farten

Fra : transor

Dato : 18-04-07 01:51

Sæt pedaler på . Så kan du trampe den afsted med den fart du gider.
Husk at holde de 50km/t i byerne.

Du har følgende muligheder