Pålægs kagemand
Fra : Norreen
Vist : 1247 gange
100 point
Dato : 15-01-03 09:43

Jeg skal holde børnefødselsdag for min 7 årige datter vil gerne ha`nogle tips til lege mm. i denne kolde tid. Hvis der er nogen med en opskrift på en pålægskagemand/kone vil det hjælpe meget. På forhånd tak.......

Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 10:45

Her er måske lidt inspiration til lege :
http://www.godetips.dk/debat/list.php?f=82
http://www.barneguiden.dk/Lege.htm

http://www.sjovogleg.dk/

Håber I kan finde noget her - ang. den der pålægskagemand er det så ikke bare at putte det på din datter kan lide, bage ham i pizzadej, med spegepølse, eller tun, kødsovs, gulerødder - eller lade kagemanden køle af og når den er bagt putte pålæg på - æg, frikadeller, revet gulerod til hår, cherrytomater til øjne og knapper - ja mulighederne er da næsten uendelige -

God fødselsdagsfest

Fnollerpige

Fra : JanneP

Dato : 25-01-03 23:22

... Måske skulle man kalde det for en "pizzamand" (eller kvinde) i stedet?? *GG*

Fra : Norreen

Dato : 28-01-03 13:54

Tak for hjælpen, Fødselsdagen er overstået og alle var glade, især moderen "mig" da jeg havde flere dages oprydning bagefter.
Tak til jer alle for bidraget

Du har følgende muligheder