PC Plus i win XP
Fra : lea
Vist : 1367 gange
40 point
Dato : 12-01-03 17:43

Hej alle.

Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg kører pc-plus win xp på en bærbar
men skærmen kan jeg ikke få op i fuld størrelse.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak
Lars.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-03 18:38

I vinduet med pcplus findes der øverst oppe en bjælke hvor der til står til højre står
pcplus og til højre vises minmer/maxsimerknapperne, hvis man højreklikker midt i denne
bjælke fås en liste over muligheder for at ændre skærmen,
her vælges standard indstillinger > egenskaber for konsolvinduer
under indstillinger skal der være kryds i fuld skærm, > under skærm skal der i "størrelse på skærmbuffer stå 80 i bredde og 25 højde.
de samme værdier skal sættes under vinduesstørrelse.
afslut pcplus. lav en genvej på skrivebordet > under indstillinger skal der være hak/prik i
fuld skærm.

Fra : lea

Dato : 12-01-03 20:36

Hej DK

Tak for dit svar, det virker fint på en almindelig 17" skærm men på min bærbar for jeg ikke fuld skærm.

På for hånd tak

Lars.

Fra : dk

Dato : 12-01-03 23:37

Hej Lars

prøv dig lidt frem, evt. med ALT tasten nede og enter, dette giver også
fuld skærm.
Jeg bruger selv et gammelt dos regnskabs program med det samme problem.
Prøv også at gå til mappen "pcplus" opret en ny fil med f.eks notes blok
jeg fil det løst med nedenstående.
skriv dette i filen (uden bindestregerne)
----------
cls
pcplus

----------
gem filen som start.bat
sørg for at filen hedder bat til eftenavn og ikke txt ved at vælge alle filer når du gemmer, og filen ligger i pcplus mappen.
den genvej du har på skrivebordet henviser du så til start.bat, og laver indstillinger som skrevet før.

Fra : ggl

Dato : 04-04-03 01:35

Jeg har prøvet de samme ting men uden held.
Det kan jo have noget at gøre med LCD skærm eller lignende, Dette vil så kræve en ændring af skærmdriver.

Fra : ggl

Dato : 04-04-03 01:35

Jeg har prøvet de samme ting men uden held.
Det kan jo have noget at gøre med LCD skærm eller lignende, Dette vil så kræve en ændring af skærmdriver.

Du har følgende muligheder