Madkasse
Fra : 86999984
Vist : 2454 gange
50 point
Dato : 08-02-07 13:03

Er der nogen som har et eller flere link til et sted hvor man kan købe børnemadkasser, jeg syntes nemlig de er for kedelige dem man kan købe i supermarkeder rundt omkring. Jeg har en datter på 4 ½ år som er vild med prinsesser og lyserødt

På forhånd tak

Fra : refi

Dato : 08-02-07 13:11
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 13:15

Godt nok ikke i lyserødt, men flere andre farver, og mange muligheder

http://www.tupperware.dk/Denmark/today/30.html

Dejlig nem at rengøre og holder evigt.

Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 13:38
Fra : 86999984

Dato : 08-02-07 13:51

1000 tak, det var jo bare lige det jeg skulle bruge

Fra : 86999984

Dato : 08-02-07 13:58

Nu vi er ved det, kunne jeg da også godt tænke mig hvis nogen kender et link hvor man kan købe dug, servietter og kopper/krus mm. til en børnefødselsdag (også pige)

Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 14:06
Fra : refi

Dato : 08-02-07 14:18

Citat
1000 tak, det var jo bare lige det jeg skulle bruge

HVAD kunne du bruge ?????

Ellers samme sted.....

http://www.madkasserne.dk/index.php?cPath=40

Fra : 86999984

Dato : 08-02-07 14:20

Jeg har købt godt ind på det link du "refi" sendte til mig.
Tak for det!

Fra : refi

Dato : 08-02-07 14:24

Jamen det er da bare herligt.....

"Forkælede unge" - hvem der var barn igen

Fra : 86999984

Dato : 08-02-07 14:27

Ja, man kan hurtig komme til at forkæle sine unger, men en madkasse, en drikkedunk og nogle servietter er vist ikke det værste man kan forkæle dem med hva' - der var noget med barbie, og hende er hun bare fuldstændig vild med, så det kunne jeg ikke lade være med at købe, og hun bliver så glad når hun får det

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 08-02-07 14:34

PS...

Husk at lukke spørgsmålet så Kandu ikke bare lukker det for dig som mange af dine andre

Citat
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

Godkendelse af svar
Fra : 86999984

Dato : 08-02-07 14:37

Tak for svaret refi.