lille login script
Fra : Ronaldo

Dato : 21-12-05 07:56

Jeg har siddet og kodet et lille login script i php.

http://frasmussen.info/php.login.txt

Det er meningen at man skal include scriptet på alle de sider som man vil
have beskyttet.

Jeg har testet scriptet i gennem osv. men jeg har ingen idé om hvor sikkert
det egentligt er.

Jeg ville blive rigtig glad hvis nogen gad at tage sig tid til at kigge
koden, evt. lige prøve det og komme med forslag til ting der kan gøres
bedre.

Koden kan benyttes frit.

Fra : Frederik Sunne

Dato : 21-12-05 11:36

Ronaldo wrote:
> [...]
>
> Jeg ville blive rigtig glad hvis nogen gad at tage sig tid til at kigge
> koden, evt. lige prøve det og komme med forslag til ting der kan gøres

Prøv istedet .htaccess hvis du bruger Apache
http://en.wikipedia.org/wiki/.htaccess

Frederik