Pcplus i fuldskærm ?
Fra : Brian k

Dato : 23-11-03 15:16

Hej

Jeg kan ikke få regnskabs programmet PCPLUS til at være i fuld skærm, nogen
der har fået dette gamle program til at gøre det ?

Mvh
brian

Fra : Zulu

Dato : 23-11-03 15:33

Brian k wrote:

> Jeg kan ikke få regnskabs programmet PCPLUS til at være i fuld skærm,
> nogen der har fået dette gamle program til at gøre det ?

Det har nu ikke så meget med hardware at gøre... Men prøv ALT+ENTER

Zulu

Fra : Brian k

Dato : 23-11-03 16:36

Zulu wrote:

> Det har nu ikke så meget med hardware at gøre... Men prøv ALT+ENTER

Hej

Jeg ved at det ikke har meget med hardware at gøre... men kan ikke finde en
"software" gruppe

Har prøvet alt enter, så bliver billedet "fullscreen" men pcplus programets
billede er stadig kun 50% af skærmen (resten er sort)

mvh
brian

Fra : Jørn Hansen

Dato : 23-11-03 23:20

Hej,

"Brian k" <brian@nospam.com> wrote:
>Har prøvet alt enter, så bliver billedet "fullscreen" men pcplus programets
>billede er stadig kun 50% af skærmen (resten er sort)

Jeg tror at det er fordi du har valgt fuld skærm under egenskaber for
programmet. Hvis du prøver at gå ind i egenskaber og så vælge "vindue"
under "Skærm" - og ikke "Fuld skærm" så tror jeg det virker - selv om
det lyder lidt ulogisk

Mvh
Jørn