Butik i Flensborg
Fra : Allan Bojesen

Dato : 15-10-01 20:22

Ligger der ikke en mc-butik nede omkring havnen i Flensborg? I givet fald,
hvilken er det.

Jeg låner lige læskuret og suser en tur sydpå i morgen efter øl og såån. Det
kunne være interessant at se andre butikker end HG. Regner med at kigge ind
i Oversee også.

Allan Bojesen

Fra : RpR

Dato : 15-10-01 20:57

> [...]
Det
> kunne være interessant at se andre butikker end HG. Regner med at kigge

Hmm, ved at Motoline i Harrisslee (eller sådan) tuner alle former for
2-hjulere.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-10-01 21:58

www.motshop.de

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 15-10-01 23:01

> www.motshop.de

Takker. Så skal jeg bare lige have fundet ud af hvor det er.

Allan Bojesen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-10-01 08:05

Huske ikke lige gadenavn, men det er i den nordlige ende af gågaden, på en
side vej som går ned til den "store" vej langs havnen. Men at kunne huske
der ligger en Cafe på hjørnet ned mod havnen der hedder noget i retning af
Crokodile

Fra : Allan Bojesen

Dato : 16-10-01 09:25

> [...]
> der ligger en Cafe på hjørnet ned mod havnen der hedder noget i retning af

Takker mange gange. Nu er det vist til at finde.

Allan Bojesen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 15-10-01 23:21

> www.motshop.de

Øh, ikke for noget, men ovennævnte butik ligger vist ved Hamburg, ifølge
postnummeret. Det er lige i overkanten til en grænsetur.

Allan Bojesen

Fra : Buck

Dato : 16-10-01 07:25

Nej Mot-Shop har også en butik i Flensborg.
Og den ligger ganske rigtigt ved havnen.
Lige over for hvor "Spritteren" ligger til kaj, eller hvis du kan finde
gå-gadens nordlige ende så gå ned mod havnen. (For enden af Toosbüstrasse).
Kig evt. på www.mapquest.com (Søg efter flensborg og zoom ind på havnen)

De andre steder der er nævnt ligger i en tilpas 10km radius fra Flensborg.
Jeg kan iøvrigt også anbefale et smut forbi Bruno´s Moto Companie på
Lilienthalstrasse. Det ligger lige ved Citti Park, som er et passende
indkøbscenter for "danske turister".

--
/Buck
CB550F1 ´75

Fra : Allan Bojesen

Dato : 16-10-01 09:23

> [...]
> Jeg kan iøvrigt også anbefale et smut forbi Bruno´s Moto Companie på
> Lilienthalstrasse. Det ligger lige ved Citti Park, som er et passende

Alletiders, takker mange gange.

Allan Bojesen

Fra : JENS MELDGAARD

Dato : 15-10-01 22:23

Allan Bojesen <allan@bojesen.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bcb3802$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ligger der ikke en mc-butik nede omkring havnen i Flensborg? I givet fald,
> hvilken er det.

Det gør der da, men det er nu ikke en MC- butik, de handler faktisk kun med
beklædning. Den er nemmest, at finde ved, at køre langs havnen og når du så
ser et dansk rejsebureau (a´ trower nåk d´er Herningrejser) skal du dreje
(væk fra vandet). Når du køre op ad gaden er det tredie forr. på venstre
hånd.

> Jeg låner lige læskuret og suser en tur sydpå i morgen efter øl og såån.

Det gør jeg også. Jeg skal også lige hen i før omtalte butik og se på tøj
til tøsen.

mvh Jens