/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
fræk strygebræt-overtræk
Fra : ahtn
Vist : 2177 gange
200 point
Dato : 03-02-07 22:13

så skal vi på banen igen - gode venner

for et par år siden købte jeg - til min veninde - et strygebræt-overtræk via nettet.
det var med en smækker fyr og jo mere man strøg på hans underhylere jo mere forsvandt der af dem, så han til sidst lå spillernøgen.
nu har hun simpelthen slidt ham op og jeg kan selvfølgelig ikke huske fra hvilken hjemmeside jeg købte dem.
umiddelbart troede jeg det var boys-stuff.com - girls-stuff.com - gadgets.dk --- men jeg har ikke kunnet finde det på nogle af dem.
derfor beder jeg om jeres - altid gode - hjælp.
måske kan man slet ikke købe dem længere - men finder I en side, vanker der point.

god jagt !!!

mvh.
ahtn

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-02-07 22:22
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-07 07:24
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-02-07 08:22

Hej ahtn

Alt kan åbenbart findes her på "KANDU".
Hvis du gør alvor af det og skal bestille noget hjen fra udlandet kunne jeg godt tænke mig sådan et underlag. Det kunne være sjovt at montere det en dag konen ikke er hjemme og se hende i hovedet næste gang hun skal stryge.
Du kan bare henvende dig. det bliver jo billigere når vi er flere til at betale fragt m.m.

Med venlig hilsen
hawaii7